  • 1. Data: 2006-04-21 13:26:14
    Temat: Krajowy rejestr dluznikow a mandaty za jazde bez biletu?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    uzbieraly mi sie 2 mandaty za jazde bez biletu (na kwote 280zl);
    wlasnie co zaplacilem je, ale bylo to juz 3 miesiace po ich wystawieniu;

    czy mogli (renoma) wpisac mnie do krajowego rejestru dluznikow?
    /za niezaplacone mandaty za jazde bez biletu;

    jesli mnie juz wpisali to jak 'wypisac sie' stamtad?
    /jesli splacilo sie wszystkie naleznosci;

  • 2. Data: 2006-04-21 13:32:08
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > czy mogli (renoma) wpisac mnie do krajowego rejestru dluznikow?
    > /za niezaplacone mandaty za jazde bez biletu;

    Nie mogli, najpierw dostajesz wezwanie do zapłaty a później dopiero
    listy informujący o tym, że umieszczą Cię na tej liście.

    > jesli mnie juz wpisali to jak 'wypisac sie' stamtad?
    > /jesli splacilo sie wszystkie naleznosci;

    Trzeba wystosować specjalne pisemko.

  • 3. Data: 2006-04-21 13:33:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Q napisał(a):
    > uzbieraly mi sie 2 mandaty za jazde bez biletu

    Kłamiesz.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2006-04-21 15:30:21
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> napisał:

    >Kłamiesz.
    Stasiu nasz przemiły, a co z Twoim kłamstwem na pl.misc.samochody
    ws zawracania? Napiszesz tam sprostowanie? Bo tam "nabrałeś wody"
    w... w klawiaturę, a tu wytykasz innym ;-D

    --
    Artur Golański

  • 5. Data: 2006-04-21 15:46:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> w

    > Stasiu nasz przemiły, a co z Twoim kłamstwem na pl.misc.samochody
    > ws zawracania? Napiszesz tam sprostowanie? Bo tam "nabrałeś wody"
    > w... w klawiaturę, a tu wytykasz innym ;-D

    Przeczytanie źródła na które sie powołał zajmuje chwilę... I na koniec
    napisze, że wg konwencji wiedeńskiej zawracający ma ustąpić wszystkim :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2006-04-21 15:56:55
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kłamiesz.

    chcialbym.

  • 7. Data: 2006-04-21 16:48:06
    Od: stern <s...@p...pl>

    Michał napisał(a):

    > Nie mogli, najpierw dostajesz wezwanie do zapłaty a później dopiero
    > listy informujący o tym, że umieszczą Cię na tej liście.

    wezwanie może być w liście :)

    > Trzeba wystosować specjalne pisemko.

    nieprawda,
    to przedsiębiorca umieszczający ma obowiązek złożyć wniosek o
    wykreślenie w ciągu 14 dni.
    Dłużnik absolutnie nic nie musi robić.

  • 8. Data: 2006-04-21 19:06:46
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Q" <n...@s...pl> napisał:

    >chcialbym.
    Nie przejmuj się. Jemu chodziło tylko o to, że wyraziłeś się
    nieprecyzyjnie nazywając opłatę dodatkową mandatem. Za jazdę bez
    ważnego biletu nie wystawia się mandatów, nie wspominając o tym, że
    kontrolerzy nie mają takich uprawnień.

    --
    Artur Golański

  • 9. Data: 2006-04-22 10:37:27
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > czy mogli (renoma) wpisac mnie do krajowego rejestru dluznikow?
    > /za niezaplacone mandaty za jazde bez biletu;

    Mogli, ale powinna to poprzedzić pisemna informacja.

    > jesli mnie juz wpisali to jak 'wypisac sie' stamtad?
    > /jesli splacilo sie wszystkie naleznosci;

    ZTCW sami powinni Cię usunąć.

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2006-04-24 11:14:43
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > nieprawda,
    > to przedsiębiorca umieszczający ma obowiązek złożyć wniosek o wykreślenie
    > w ciągu 14 dni.
    > Dłużnik absolutnie nic nie musi robić.

    a czy ja napisałem, że pisemko musi wystosować dłużnik ?? ;)