eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie] › Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
  • Data: 2009-12-10 20:55:08
    Temat: Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
    Od: "Marcin Majchrzak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-12-2009 o 21:18:35 pmlb <p...@d...com> napisał(a):

    > Jesu... Dobrze, ze goscia nie zabiles o 12zl...
    > W Polsce tak ma kazdy?:)) ze o 12 zl bedzie prowadzic wojne?
    > A swoja droga jak by ci nie dal tych 12 zl to co - poszedl bys do
    > sadu?:)))

    Akurat te parę złotych to najmniej istotne tutaj są. Tylko jak każdy
    machnie ręką na paręnaście złotych, to będą cwaniaczki które to
    wykorzystają mając prawo poniżej pleców. Więc zrobiłem to dla zasady i w
    interesie społecznym :). A koszta sądowe dla takiego nieuczciwego
    sprzedawcy byłyby chyba znacznie bardziej dotkliwe niż zwrot kosztów
    reklamacji.

    > Przy okazji mala ciekawostka na ebay sprzedajcy nie moze wystawic
    > negatywnego konentarza kupujacemu, chyba, ze zostalo zgloszenie o
    > niezaplaceniu czy tym podobne.

    I to jest sensowne. Na allegro kupujący boją się wystawiać negatywa bo w
    odwecie jest zaraz negatyw. A allegro leje na to.

    --
    Marcin Majchrzak