eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie] › Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
  • Data: 2009-12-11 05:58:25
    Temat: Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Majchrzak napisał(a):

    >>> Tutaj sprzedawca próbuje na mnie zrzucić na mnie problem z uszkodzoną
    >>> paczką i odmawia mi z góry uznania reklamacji.

    >> I ma racje bo jesli toner ulegl uszkodzeniu w transporcie a Ty nie
    >> spisales odpowiedniego protokolu

    > Jak miałem spisać protokół, skoro paczka jest zamknięta a uszkodzenie
    > ujawniło się dopiero po zainstalowaniu toneru w drukarce?

    Masz na to 7 dni.

    > I twierdzenie o paczce uszkodzonej na poczcie to twierdzenie
    > sprzedającego, a nie poczty. Dlaczego mam wierzyć sprzedawcy, że
    > uszkodzenie powstało na poczcie? Był tam i ją kopał? Odebrałem

    Napisales cytuje o "uszkodzonej paczce" wiec tylko do tego sie odnosze.

    >> Na odbiorcy przesylki tez ciaza pewne obowiazki.

    > Jakaś podstawa prawna tych obowiązków? No i jakie obowiązki? Paczka
    > została dostarczona do domu. Miałem ją eskortować z Łodzi do mnie?

    Nie mam na mysli eskortowania paczki tylko udokumentowanie w sposob
    okreslony przez przewoznika faktu jej uszkodzenia bo napisales, ponownie
    zacytuje o "uszkodzonej paczce".

    > Czytałeś w ogóle ustawę o sprzedaży konsumenckiej?

    Ona nie ma zastosowania w przypadku "uszkodzenia paczki".

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1