eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie] › Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
  • Data: 2009-12-10 23:31:48
    Temat: Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10.12.2009 22:49), Zbynek Ltd. wrote:

    > Lepszym wyjściem jest *nakaz* wystawienia komentarza przez osobę,
    > której pierwszej zaspokojono roszczenia. Jeśli kupujący robi przelew
    > przed zakupem, to sprzedawca musi wystawić komentarz. A tak, to te
    > cwaniaczki nie wystawiają i czekają aż kupiec wystawi pierwszy.
    > Jeśli negatyw, to w odwecie negatyw. Ja się stosuję z konsekwencją
    > do tego. Głównie kupuję. Miałbym już o 30% więcej pozytywów jako
    > kupujący, gdybym się łasił o punkty.

    A jakbyś nie wiedział czy i jaki komentarz wystawiła druga strona to co
    byś zrobił? Nie wystawił komentarza w ogóle?

    > Częściej sprzedający jest chamski.

    Owszem, ale na pewno raz na jakiś czas się zdarzy taki kupujący że
    sprzedawca stwierdzi "rany, nigdy więcej kontaktów z tym człowiekiem".
    Dlaczego nie miałby móc ostrzec innych kupujących?

    p. m.