  • 11. Data: 2002-04-14 09:05:55
    Temat: Re: Koszta rozwodowe
    Od: "Agata" <a...@w...pl>

    > latach nie przeprowadzając postępowania co masz na myśli ...
    > np. opinia RODK - oczywiście mając na uwadze twoją sprawe - sądze ,że
    > wyższe końcowe nie będą ...ale nie znam akt wiec ??????????????
    > Sandra

    Uprzejmie Cię Sandro proszę o pisanie pod postami. Stajesz się nieczytelna.
    Pozdrawiam
    Agata

  • 12. Data: 2002-04-14 18:06:54
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Rozdzielnosc tak, ale czy mozna w obecnosci notariusza zawrzec umowe o
    > alimenty (ze maz bedzie mi wyplacal) i uregulowac sprawe widzen z
    dzieckiem.
    > Jak to zalatwic z tymi alimentami by obylo sie bez sadu??? A jesli nie to
    > czy mam wystepowac z wnioskiem zaocznycznego zasadzenia alimentow i czy
    cos
    > takiego wogole istnieje jak zaoczne oswiadczenie gdybysmy z mezem sami
    > dobrowolnie zlozyli oswiadczenie ze tak ustalilismy. Wiem ze moge z nim po
    > prostu ustalic ale wole miec to zalatwione prawnie z wiadomych przyczyn.
    Zupełnie nie rozumiem dlaczego uparłaś się, aby angażować w to sąd, czy
    choćby notariusza(odnośnie alimentów i widzeń z dziećmi).
    Przecież jeżeli jesteście w stanie dogadać się co do wysokości alimentów, a
    zakładam, że tak jest skoro chcesz iść do rejenta (bo przecież on do niczego
    żadnej ze stron nie zmusi), to równie dobrze możecie zrobić to nawet "na
    gębę" i będzie to jak najbardziej "prawnie". Do sądu ludzie chodzą wtedy,
    gdy nie mogą się porozumieć, albo gdy jakieś orzeczenie jest niezbędne.
    Jeżeli mąż nie będzie chciał płacić alimentów, to zawsze możesz złożyć w
    sądzie pozew z wnioskiem o zabezpieczenie (ale ten temat był tu już
    wałkowany). A jeżeli chodzi o dzieci, to i tak de facto ty będziesz
    decydowała o odwiedzinach, bo przepisy dotyczące tej sprawy w zakresie
    egzekucji orzeczeń sądowych niewiele załatwiają.
    Tak więc po prostu sami się dogadajcie, a do sądu idź wtedy, gdy mąż nie
    będzie przestrzegał umowy.
    Rob

  • 13. Data: 2002-04-14 20:42:08
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Agata" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 20
    > Uprzejmie Cię Sandro proszę o pisanie pod postami. Stajesz się
    nieczytelna.
    > Pozdrawiam
    > Agata

    do mnie jak nie tu to na skrzynke ale tak nie mogę znależć przepisu o
    automatyczności po 20 latach pożycia :-)))
    Z szacuneczkiem Sandra

  • 14. Data: 2002-04-14 20:55:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik "rob" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości

    > decydowała o odwiedzinach, bo przepisy dotyczące tej sprawy w zakresie
    > egzekucji orzeczeń sądowych niewiele załatwiają.

    kwestii kontaktów na wniosek strony zainteresowanej ukara ją grzywną a kiedy
    będzie uporczywie sie uchylała w dalszym ciągu od respektowania zawartych
    postanowien może nawet skończyć sie to zamiana grzywny na odsiadkę ,
    mogłabym podac takiej sprawy sygn, jednak nie mogę tego uczynić .
    Ponadto można wnosić o kontakty pod obecność kuratora sądowego .Ale to
    namiastka co można faktycznie zrobić.

    stawiennictwa .Tak ,że wszystkie te twoje gdybania raczej ??????????????????

    > Tak więc po prostu sami się dogadajcie, a do sądu idź wtedy, gdy mąż nie
    > będzie przestrzegał umowy.

    Pozdrowienia Sandra

  • 15. Data: 2002-04-16 15:08:15
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > mogłabym podac takiej sprawy sygn, jednak nie mogę tego uczynić .
    > Ponadto można wnosić o kontakty pod obecność kuratora sądowego .Ale to
    Wszystko można. Tyle tylko, że mi chodzi raczej o praktykę. Ile razy mozna
    karać grzywną? A jesli kobieta nie pracuje, albo pracuje i zarabia mało, to
    jaki sedzia będzie powtarzał ten manewr działając przecież w jakimś sensie
    na szkodę dziecka? A jaki sędzia rodzinny wsadzi matkę samotnie? wychowującą
    dziecko do pudła? Wyjatki się zdarzają ale raczej potwierdzają regułę. Poza
    tym pomyśl o egzekucji - ile to potrwa. A jesli matka bedzie chciała, to i
    tak zrobi jak zechce. To nie jest dobre, ale w tych sprawach też:-) raczej
    kobiety dyktują warunki.
    Ściskam
    Rob

  • 16. Data: 2002-04-16 19:28:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > tak zrobi jak zechce. To nie jest dobre, ale w tych sprawach też:-) raczej

    ,że z wielką ochotą robiłabym to raz na miesiąc dla dobrego przykładu
    ....:-) I wszystko zgodnie z prawem ... I wierz mi ,że coraz częściej
    stosowane w sądach młodzi asesorzy zmieniają obowiązujące normy a dziecko
    opieka ????? Walczy sie tym sposobem właśnie o dobro dziecka . bo i
    dlaczego taka pani nawiedzona nie dopuszcza ojca ??? Tylko dlatego ,że
    przemawia przez nią nie dobro dziecka tylko zawiść ,że przestała być
    atrakcyjna ??? Zemsta ???
    Sandrunia Rob ;-) pozdrowienia
    Sandra

  • 17. Data: 2002-04-16 22:50:11
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > dlaczego taka pani nawiedzona nie dopuszcza ojca ??? Tylko dlatego ,że
    > przemawia przez nią nie dobro dziecka tylko zawiść ,że przestała być
    No to Bogu dzięki. Chociaż tych młodych asesorów w rodzinnym, to jak na
    lekarstwo. Ale może w twoim rejonie jest inaczej? Poza tym asesor, to za
    bardzo wychylać się nie może.
    A gdybym doradzał takiej pani, to wierz mi, tatuś miałby poważny problem
    nawet gdyby zaangażował w to sąd. Jest cała paleta uników. Przed sądem też.
    Taka osoba musi mieć tylko głowę na karku albo radzić się kogoś, kto ma o
    tym jakieś pojęcie. I mścić się może do oporu.
    No, ale lepiej niech będzie już atrakcyjna:-)
    Gorące uściski kotku:-)
    Rob