  • 1. Data: 2005-12-20 21:58:33
    Temat: Kopie filmow na divx
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Czy majac orginalny film dvd moge zrobic legalnie kopie na divx i ogladac z
    niej film na kompie?
    pozdrawiam
    ps. to samo pytanie dotyczy plyt muzycznych.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-12-20 22:16:17
    Temat: Re: Kopie filmow na divx
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

    > Czy majac orginalny film dvd moge zrobic legalnie kopie na divx i ogladac z
    > niej film na kompie?
    > pozdrawiam
    > ps. to samo pytanie dotyczy plyt muzycznych.

    Jesli chodzi o nowelizacje prawa autorskiego w szwecji osttnimi czasy to
    juz tam nawet kopia wlasnej plyty jest nielegalna. I co mnie zdziwilo -
    zrobienie mp3 z wlasnej plyty audio w celu uzywania mp3 playera takoz.

    --
    *
    *|\

  • 3. Data: 2005-12-20 23:12:31
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie mieszkam w Szwecji tylko w polsce:)
    Wiec w polsce wolno czy nie?
    Pozdro

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2005-12-20 23:24:41
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

    > Nie mieszkam w Szwecji tylko w polsce:)
    > Wiec w polsce wolno czy nie?

    W polsce to niby teoretycznie mozesz zrobic kopie 1:1 i dac bratu czy
    znajomemu...

    Aczkolwiek z drugiej strony policja uwielbi apopisowe, medialne akcje
    jak wypisywanie mandatow staruszkom albo wylapywanie dj-ów amatorow --
    pozostawiajac prawdziwych piratow i zloczyncow w spokoju.

    --
    *
    *|\

  • 5. Data: 2005-12-21 00:17:03
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Wed, 21 Dec 2005 00:24:41 +0100, Hikikomori San
    <h...@g...pl> wrote:

    > W polsce to niby teoretycznie mozesz zrobic kopie 1:1 i dac bratu czy
    > znajomemu...

    ta, dac to mu mozesz, ale razem z oryginalem.

  • 6. Data: 2005-12-21 01:06:12
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Viator wrote:

    > ta, dac to mu mozesz, ale razem z oryginalem.

    eee, wlasnie podobniez wcale ze nie, bo jest to traktowane jak "na
    wlasny uzytek oraz bliskich i znakomych" - ale paragrafu nie
    przytocze...

    --
    *
    *|\

  • 7. Data: 2005-12-21 08:11:50
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Czy majac orginalny film dvd moge zrobic legalnie kopie na divx i ogladac
    > niej film na kompie?
    > pozdrawiam
    > ps. to samo pytanie dotyczy plyt muzycznych.

    Możesz. Nie możesz ich sprzedać, ale na własny użytek jak najbardziej.
    Pytałem o to kilka miesięcy temu będąc w ZAiKS-ie. Zresztą sam w aucie
    używam kopii płyt audio. Szkoda mi niszczyć oryginalnych. Te mam w domu.

  • 8. Data: 2005-12-21 10:09:04
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Wlasnie dzwonilem do ZAIKS i powiedzieli ze nie mozna robic nic z orginalna
    plyta muzyczna , czy to mp3 z niej czy co kolwiek:(

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 9. Data: 2005-12-21 10:15:23
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    nie, nie pytalem, a jest jakas ktora dopuszcza robienie kopi z orginalu i
    korzystanie z niej zamiast z orginalu (oczywiscie posiadajac orginalny
    nosnik) no bo tez tak cos slyszalem ale w takim wypadku jesli zabrania tego
    zaiks to lamia prawo?
    Pozdro

    --
    j...@p...pl