  • 1. Data: 2005-12-20 21:20:59
    Temat: Przestępstwo internetowe - czy jako świadek musze sie zgłosić na rozprawę?
    Od: "@rt" <a...@g...pl>

    Swego czasu kupiłem na aukcji przedmiot za 150 zł. Zapłacilem i...
    zostałem oszukany. Jak sie później okazało nie byłem sam a kwota,
    którą straciłem w porównianiu do innych była znikoma.
    Po jakimś czasie zadzwonił policjant (otrzymał moje dane z serwisu
    aukcyjnego) z
    pytaniem czy chciałbym wnieść sprawę do sądu i złozyć stosowne
    zeznania, tak tez zrobiłem.

    Teraz otrzymałem wezwanie do sądu ze stawiennictwem osobistym.
    Pytanie: Jak mogę się od tego wymigać.
    I. Kwota którą straciłem nie jest wysoka.
    II. Niebardzo mi się uśmiecha "wycieczka" w zimie na drugi koniec
    Polski.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2005-12-20 22:59:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    @rt [a...@g...pl] napisał:

    > Pytanie: Jak mogę się od tego wymigać.
    > I. Kwota którą straciłem nie jest wysoka.
    > II. Niebardzo mi się uśmiecha "wycieczka" w zimie na drugi koniec

    Nie da się zasadniczo. Za to sąd zapłaci za koszty przejazdu.

  • 3. Data: 2005-12-20 23:29:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Nie da się zasadniczo. Za to sąd zapłaci za koszty przejazdu.

    Taksówką? W pociągach okradają.
    Za czas również pokryje? W tym czasie traci się klientów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2005-12-21 06:35:55
    Od: "serty" <1...@v...pl>

    wiadomości news:doa45u$5ja$1@news.dialog.net.pl...
    wiadomości

    > Taksówką? W pociągach okradają.

    e tam taksowka .....samolotem ........w dupie sie za przeproszeniem
    poprzewracalo....

    > Za czas również pokryje? W tym czasie traci się klientów.

    a co to Sad obchodzi ?

  • 5. Data: 2005-12-21 06:36:34
    Od: "serty" <1...@v...pl>

    > II. Niebardzo mi się uśmiecha "wycieczka" w zimie na drugi koniec

    przesluchanie w drodze pomocy prawnej przez sad miejsca twego zamieszkania ?

  • 6. Data: 2005-12-21 20:15:53
    Od: "@rt" <a...@p...com>

    > przesluchanie w drodze pomocy prawnej przez sad miejsca twego zamieszkania
    > ?

    O! To jest jakies wyjscie - a jak to "zalatwic"?

    Ten Sąd jest jakiś nało postepowy, podczas przesłuchania przekazałem całą
    korespondencję e-mail policjantowi, nic mi wiecej w sprawie nie wiadomo. Ja
    pokrzywdzony musze jechać pareset km, a oszust sobie, być może, przejdzie na
    drugą stronę ulicy. Ech....

  • 7. Data: 2005-12-21 21:06:07
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    @rt napisał(a):
    > O! To jest jakies wyjscie - a jak to "zalatwic"?

    w sprawie karnej nie da się

    KG