  • 11. Data: 2002-04-09 12:26:11
    Temat: Re: Konstutacja - dla prawnikow czy dla obywateli?
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    > Skoro jesteś obywatelem to przeczytaj całą konstytucję a nie tylko jeden
    jej
    > atrykuł.

    Czytałem. Jakieś inne propozycje? :)

    PN

  • 12. Data: 2002-04-09 17:20:13
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Nowak" <5...@p...com> napisał w wiadomości
    > jej
    >
    > Czytałem. Jakieś inne propozycje? :)

    O tak, teraz może jakiś komentarz do niej :)

    pozdr.
    T.

  • 13. Data: 2002-04-10 07:45:01
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    "Tomasz" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Pawel Nowak" <5...@p...com> napisał w wiadomości

    > O tak, teraz może jakiś komentarz do niej :)

    Ale ja naprawdę pytam serio. Czy nie uważacie, że Sąd Najwyższy olał sobie
    Art. 54-ty konstytucji? A jeśli nie uważacie, to co Waszym zdaniem ten
    artykuł oznacza (w świetle całej Konstytucji oczywiście)?

    Pozdrawiam,
    PN

  • 14. Data: 2002-04-10 08:00:08
    Od: "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl>

    > Ale ja naprawdę pytam serio. Czy nie uważacie, że Sąd Najwyższy olał sobie
    > Art. 54-ty konstytucji? A jeśli nie uważacie, to co Waszym zdaniem ten
    > artykuł oznacza (w świetle całej Konstytucji oczywiście)?

    SN nie olał tylko przeczytał go w zestawieniu z innymi przepisami (np. art.
    13). Poza tym Jest taki typ czynu zabronionego w KK i SN nie ma kompetencji
    do pomijania przepisów ustawowych (choć ostatnimi czasy próbuje i jest mocno
    ganiony za to przez konstytucjonalistów).

    Marcin.