  • 1. Data: 2002-04-08 12:23:32
    Temat: POMOCY - ustawa o jawnosci - gdzie?
    Od: "Neko" <m...@p...wp.pl>

    Bardzo bede wdzieczny za pomoc. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna.

    Niedawno weszla w zycie 'ustawa o jawnosci'. No wlasnie, nie wiem jak ona
    fachowo sie nazywa, po prostu nie potrafie jej znalezc.

    Ustawa ta daje mozliwosc wgladu do akt, spraw innych osob.
    Szukalem w Kancelarii Sejmu, ale nie majac podstawowych danych
    to moge jeszcze dlugo szukac.

    Prosze o pomoc

    Neko

  • 2. Data: 2002-04-08 13:35:56
    Temat: Re: POMOCY - ustawa o jawnosci - gdzie?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Apr 2002, Neko wrote:

> [...]
    >+ Ustawa ta daje mozliwosc wgladu do akt, spraw innych osob.
    >+ Szukalem w Kancelarii Sejmu, ale nie majac podstawowych danych

    ...a może by jakąs wyszukiwarką ?
    Onet:
    http://szukaj.onet.pl/query.html?qt=ustawa+jawno%B6c
    i&col=all&fff=1
    Google:
    http://www.google.com/search?q=ustawa+jawno%B6ci&hl=
    pl&btnG=Szukaj+z+Google

    Widzę że linki wyglądają ciekawie... !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-08 13:39:08
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 8 Apr 2002, Neko wrote:

    > Niedawno weszla w zycie 'ustawa o jawnosci'. No wlasnie, nie wiem jak ona
    > fachowo sie nazywa, po prostu nie potrafie jej znalezc.

    Chodzi o ustawę o dostępie do informacji publicznej?

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/inf1026.html

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)