  • 1. Data: 2002-04-08 11:35:30
    Temat: Archiwum
    Od: "Quantero" <q...@i...pl>

    Witam,
    moglby mi ktos wyjasnic jak sie dostac do archiwum i w ogole jak to dziala.
    Jak klikam na Prawo.soc.pl. to pokazuje mi sie chyba z 300 waidmosci. Ale
    jak sie dostac do tych kilu tysiecy?
    dzieki
    Quantero

  • 2. Data: 2002-04-08 11:52:38
    Temat: Re: Archiwum
    Od: "mikrus" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Quantero" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dziala.
    > Jak klikam na Prawo.soc.pl. to pokazuje mi sie chyba z 300 waidmosci. Ale

    Ale skąd klikasz i gdzie klikasz?
    Musisz wejść na: www.niusy.onet.pl
    wybrać "społeczeństwo" potem "pl.soc.prawo potem zdecydować jaki okres
    (archiwum, rocznik, miesiąc) Cię interesuje i już.
    Samo klikanie po stole lub po czole nic nie daje....
    m.

  • 3. Data: 2002-04-08 14:30:09
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

> [...]

    > dziala.
    > Jak klikam na Prawo.soc.pl. to pokazuje mi sie chyba z 300

    1. Mozesz je sciagnac do outlooka odznaczajac
    Narzedzia -> opcje-> czytanie -> "pobierz 300 nagłowków jednocześnie"
    Ale to bedzie trwało trochę (nadajesz z modemu)

    2. Mozesz korzystać z wyszukiwarki np.
    http://www.google.com.pl/grphp?hl=pl
    albo z przegladarki np. http://niusy.onet.pl

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE