  • Data: 2004-11-12 13:52:38
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/11/2004 11:13 AM, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:
    [...]
    > Jak na razie to ja jestem zaczepiany i obrażany w tej grupie.

    No, jak dorzucasz do pieca prawnikom, to się niczemu nie dziw;

    > Znów mnie Pan obraża traktując moje swobodne wypowiedzi na forum dyskusyjnym
    > jako "intelektualne wirusy". Prowokuje mnie Pan jak inni tutaj.

    Tak - jest to intelektualna prowokacja, mająca skłonić do zastanowienia
    - na grupie prawo nie możesz walczyć ze wszystkimi, spróbuj znależć
    zwolenników i atakuj wybrane, słabsze jednostki lub zaatakuj
    odseparowanego od stada przewodnika - nie sztuka polec, sztuka zwycięzyć.

    > Chciałbym aby Polska była krajem, w którym przyjemnie jest mieszkać i
    > pracować.

    Pewnie, ja też bym chciał, żebyśmy wszyscy byli zdrowi i bogaci.
    Osobiście nie mam nic przeciwko, by wszyscy mieli milion dolarów w
    banku, albo i dziesięć, po dwarunkiem, że i mnie przypadnie przynajmniej
    połowa tej sumy.

    Zastosuj taktykę salami - nie wszystko na raz - jeżeli chcesz by takich
    jak Giertych było więcej, to co to znaczy - starasz się kończyć prawo i
    iść do polityki, sporzadziłeś np. stronę lobbystyczną w Internecie,
    wspierasz finansowo ludzi głoszących społecznie określone poglądy - czy
    tylko wyrażasz swoja opinię, że ten to mówi dobrze, a ten to nie? Byłeś
    na wyborach?

    Nie odniosłem wrażenia, że prawnicy tu obecni zieją jedynie chęcią
    pisania donosów - takie jak to forum ma to do siebie, że autorzy bywają
    nieco na bakier z tzw. normą - bo kto normalny traci czas na pisanie na
    grupach? A skoro są nieco na bakier, to zdarza się im być kategorycznymi
    w osądach, ba , nawet niesprawiedliwymi.

    Mnie też się nie podoba wiele rzeczy - staram się to zmienić na ile
    potrafię - jednak w mojej konotacji to nie my jesteśmy nacją donosicieli
    i nie to jest nasz największy problem.
    Piszczyk to postać fikcyjna, niezbyt znana powszechnie.

    Gdyby była u nas dostateczna liczba donosicieli, byłoby mniej łapowników
    - a jak zapewne wiesz tak nie jest, więc może warto optować jednak za
    donosicielstwem? Panu Giertychowi zapewne leży na sercu dobro kraju -
    ale własne też, a może i bardziej - nie chciał np. zrezygnować z tzw.
    mil dodatkowych, za które ja zapłaciłem - a można było załatwić to
    inaczej targując niższe ceny - co z pewnością byłoby z pożytkiem dla
    Najjaśniejszej. Pan Giertych nie jest przecież maoistą i nie uważa, że
    lud powinien pić koniak ustami swoich przedstawicieli - mnie jest
    przyjemnie, jak sam go wypiję i też chcę latać samolotem, jeździć dobrym
    samochodem i mieć spłaconą hipotekę. Mam też zamiar czerpać przyjemnośc
    z wyprawiania do pierdla pacjentów, co mnie okradli na znaczne kwoty lub
    wydymali w biznesie łamiąc prawo.

    Pzdr; Catbert