  • Data: 2004-11-12 17:51:42
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 16:01:26 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    [ciach bzdury]

    > Jak to?!? Znów pan próbuje odwraca? kota ogonem? Czyli wed?ug pana
    > A?ganow - by?y szpieg KGB z ZSRR i dr Kulczyk próbowali przeszkodzi?
    > Rosjanom w
    > przj?ciu kontroli? Kot w butach II? Pan jest podobny ze swoimi pogl?dami
    > czasami do Redaktora NIE Jerzego Urbana, który w stanie wojennym w ten
    > sposób w telewizji robi? z ca?ego narodu idiotów.

    Szanowny panie doktorze. Ja napisałem tylko, że komisja została powołana
    dla zbadania okoliczności zatrzymania prezesa orlenu w związku z
    planowanym podpisaniem kontraktu z rosyjską firmą J&S. A zatem jej
    zadaniem jest sprawdzić kto kazał przeszkodzić w zawarciu tego kontraktu.

    [ciach bzdury]

    > Nie, dla obu. S?d powinien w takim przypadku ustali?, ?e miedza ta jest
    > terenem neutralnym, który umo?liwia dost?p do pola obu w?a?cicielom, lub
    > podzieli? miedz? dok?adnie na po?ow? przez ?rodek.

    Teren neutralny, tak? Więcej pytań nie mam.

    > Na pocz?tku wyrok wyda?by
    > si? mo?e niesprawiedliwy dla obu rolników, ale po czasie by? mo?e
    > zjednoczy?by ich. Natomiast przyznanie miedzy tylko jednemu, je?li obaj
    > mieli do niej prawo mo?e zaostrzy? konflikt pomi?dzy nimi. Mo?e w?a?nie
    > o to chodzi obcym agentom w s?dach.

    W jakim ty świecie żyjesz człowieku.

> [...]
    > s?d
    > otrzyma? pismo o oddalenie powództwa, poniewa? ?on? przywrócono do pracy.
    > Powództwo oddalono, nie zas?dzono kosztów jakie ponie?li?my firmie,
    > która j?
    > zrobi?a na szaro. Ewidentnie w tym przypadku nie mo?na by? zadowolonym z
    > wyroku przywrócenia do pracy bez obci??enia kosztami firmy, która
    > zawini?a.
    >

    > Jest na to post?powanie firm i broni?cych je prawników jedno okre?lenie:
    > po
    > prostu hitlerowski bandytyzm pod rz?dami SLD (by?ego PZPR)

    No i wszystko jasne. Zdradził się pan panie doktorze, panie brat_brata,
    brat_trollin, malte_morones, zapluty karzeł, Desert Storm. Ten sam opis
    nieszczęśliwego przypadku, to samo prymitywne słownictwo, ta sama
    lokalizacja nadawcy.

    Czy może pan mi powiedzieć co pan czuł gdy pan, doktor, powazny naukowiec
    i adiunkt publikował na Usenecie taką wypowiedź"

    "Ponosi winę taką, że zatrudnił debila-kierowcę i że zamiast pomóc
    pracownikowi starał się go dobić. Smyki z Energo-Inwest Katowice, a nie
    zakład. Skurwysyny i kurwa szefowa"

    "A jak nie to co? Czy to coś zmienia, że prawo bandyckie (np. art. 31 kk)w
    Polsce broni interesów Żydów i faszystów, zamiast pomagać Polakom? Niszczy
    Naród Polski, a ja przysięgałem bronić tego Narodu i chociaż miałbym was
    skurwysyny wszystkich wytłuc sprawiedliwości stanie się zadość."

    Czy pański przełożony na uczelni wie, jak się pan zabawia, panie adiunkcie?

    [ciach bzdury]

    --
    Falkenstein