  • Data: 2004-11-12 17:07:26
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cn2jh2$7di$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie stać mnie na Wyborczą, wolę dzieciom kupić czekoladę. Co tam napisano?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Kolego Doktorze, za przeproszeniem robisz z siebie głupka. Na gazetę Cię nie
    stać, telewizji poza bajkami na Cartoon Network oraz Fox KidsCartoon
    Network. Nie staraj się dyskutować o sprawach, o których nie masz pojęcia.
    Skoro nie stać Cię na gazetę to biednemu naukowcowi zacytuję:

    Wypowiedź Giertych
    - z dnia 9 listopada przed południem: "Nieprawdą jest, ze spotkałem się z
    panem Kulczykiem, natomiast prawdą jest, że pod koniec sierpnia na
    uroczystości w Jasnej Górze pan Kulczyk zagadnął mnie w przejściu w
    klasztorze jasnogórskim"
    - z dnia 9 listopada do dziennikarzy: "Zagadnął mnie, ja mu nie radziłem,
    aby przestawił informację o panu prezydencie czy dawał kompromitujące
    materiały odnośnie do prezydenta".
    - z dnia 9 listopada wieczorem: "To, o co jego rzeczywiście pytałem, co
    mnie interesował, to jego wiedza na temat przyczyn zawarcia kontraktu ze
    spółka J&S"
    - z dnia 11 listopada: "Zamieniliśmy parę zdań na korytarzu, potem
    przeszliśmy do refektarza. Była kawa, herbata, ciastka i jabłka.
    Rozmawialiśmy kilkadzisiąt minut. (...) To ja wyznaczyłem miejsce i czas
    spotkania".

    Odpowiedz sobie sam kolego Doktorze czy Giertych mataczy, kłamie czy też
    dosięgła go chwilowa amnezja i nie pamiętał 9 listopada, że spotkał się z
    Kulczykiem.

    Ryszard