  • Data: 2004-11-12 16:32:15
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/12/2004 5:03 PM, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Następny, któremu mało było obrazić adiunkta i jedną uczelnię, obraził
    > wszystkie.
    > Pan mnie obraża ale nie pobiegnę po medal do abuse.

    Moje stwierdzenie nikogo nie obraża, ani uczelni, ani adiunktów -
    stwierdzam jedynie fakt, że ludzie chorzy psychicznie nie są pozbawiani
    praw.

    Założenie, że wśród pracowników naukowych nie zdarza się np.
    schizofrenia jest abstrakcyjne - o ile osobniki mongoloidalne nie
    obejmują katedr, o tyle przypadłości ujawniające się z czasem są możliwe
    - choroba nie wybiera.

    Bardziej niż donosicielstwo boli mnie, że adepci prawa i ich nauczyciele
    sami go nie szanują vide metody rekrutacji na UG. Mam wątpliwą
    przyjemność znać parę osób (których związku z tą uczelnia nie da się
    wykluczyć) od strony procesowej i czuję się nieco sfrustrowany, bo p.
    Giertych tego nie uzdrowi, abstrahując, czy potrafi i czy chce.

    Swego czasu ujawniono pogląd, że po 2000r. normalnych miało być 6% -
    pytanie w tym kontekście, kto jest normalny pozostaje otwarte.

    Pzdr; Catbert