  • Data: 2004-11-12 14:07:04
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/11/2004 6:14 PM, Rodrig Falkenstein wrote:

    [...]
    > Czyli wierzy pan w rojenia Giertycha i Wasermana. Dowody niepotrzebne.
    > Kulczyk jest szpiegiem i oszustem bo Giertych tak powiedział. A gdzie
    > dowody?

    Ja w kwestii formalnej - nastąpiła zmiana w mentalności establishmentu -
    nie tak dawno spotkanie ze szpiegiem było obciązające i domniemanie
    takowego było obraźliwe - teraz spotkanie nie jest już obciązające,
    tylko temat rozmowy, a i to trzeba dowieść. Jest więc postęp.

    Niedługo zapewne ktoś oskażony o szpiegostwo powie, że jest niewinny, bo
    wszyscy mają szpiegów, ktoś to robić musi i jest mu przykro, że taką ma
    pracę, ale nie czuje się winny.

    Pzdr: Catbert