    From: "bd" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komunikatory internetowe - naruszenie prywatności
    Date: 7 Aug 2004 00:02:11 +0200

    > ta grupa nazywa się pl.soc.prawo, a nie pl.soc.porady.dla.przedszkolaków

    no wlasnie. co tu porabiasz? zabladziles? wracaj na swoja grupe ;P

    > Irytujący są rozmaici moraliści, co to nie mają nic do powiedzenia, tylko
    > piszą co to w ich mniemaniu jest słuszne albo niesłuszne.

    dokladnie. a kretyni jacy sa irytujacy? ci to sa strasznie irytujacy.
    zauwazyles? a cwaniacy? ci sa najgorsi, pracowac im sie nie chce, a
    kupe kasy chca i jeszcze maja pretensje, ze szef od nich wymaga hehe :P

    > Mnie to jako
    > użytkownika tej grupy mało obchodzi, co ktoś uważa za słuszne.

    skoro tak malo cie to obchodzi to, co sie odzywasz? mnie nie obchodzi
    czy ciebie cokolwiek obchodzi wiec daruj sobie ten placz