  • 11. Data: 2013-02-05 14:21:07
    Temat: Re: Komu L-4, komu? Chętni: sąd i zakład pracy.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-07 10:42:47 +0100, Bydlę <p...@g...com> said:

    > Sytuacja wygląda tak:
    >
    > delikwentka została pozwana przed sąd w sprawie cywilnej.
    > Niestety, rozchorowała się przed terminem rozprawy, na czas obejmujący
    > i rozprawę.
    > Zwolnienie lekarskie otrzymane w przychodni delikwentka złożyła w
    > zakładzie pracy.
    > Sąd żąda (jako dowodu niemożności stawienia się na rozprawie) oryginału
    > zwolnienia, którego to oryginału zakład pracy (i słusznie) z rąk
    > wypuścić nie chce.
    >
    > Jak rozwikłać taką zagwozdkę?
    > (sąd dostał faxem owo zwolnienie, ale upiera się przy oryginale)

    I podaję rozwiązanie (nie, nie teoretyczne, opiszę jak było):

    - sąd otrzymał faksem zwolnienie,
    - zakład pracy, uproszony na kolanach, wypożyczył oryginał zwolnienia
    na dzień rozprawy,
    - sąd nie zainteresował się oryginałem, stwierdzając, że w aktach ma
    rzeczone przesłane faksem, więc mu wystarczy.

    Jak w piach poszły uprzednie żądania Wysokiego Sądu, za co pozwana nie
    ma żalu, bo rzecz poszła (ze zwolnieniem, nie ze sprawą) po jej myśli.
    :)

    --
    Bydlę