  • 1. Data: 2013-01-07 10:42:47
    Temat: Komu L-4, komu? Chętni: sąd i zakład pracy.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    Sytuacja wygląda tak:

    delikwentka została pozwana przed sąd w sprawie cywilnej.
    Niestety, rozchorowała się przed terminem rozprawy, na czas obejmujący
    i rozprawę.
    Zwolnienie lekarskie otrzymane w przychodni delikwentka złożyła w
    zakładzie pracy.
    Sąd żąda (jako dowodu niemożności stawienia się na rozprawie) oryginału
    zwolnienia, którego to oryginału zakład pracy (i słusznie) z rąk
    wypuścić nie chce.

    Jak rozwikłać taką zagwozdkę?
    (sąd dostał faxem owo zwolnienie, ale upiera się przy oryginale)

    --
    Bydlę

  • 2. Data: 2013-01-07 11:28:22
    Temat: Re: Komu L-4, komu? Chętni: sąd i zakład pracy.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.01.2013 10:42, Bydlę pisze:

> [...]
    > wypuścić nie chce.
    >
    > Jak rozwikłać taką zagwozdkę?
    > (sąd dostał faxem owo zwolnienie, ale upiera się przy oryginale)

    Kopia z poświadczeniem zgodności z oryginałem.

  • 3. Data: 2013-01-07 14:52:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jan 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Kopia z poświadczeniem zgodności z oryginałem.

    Hm... jak sąd *już* zażądał oryginału, to nie wiem czy zadowoli
    się "byle czym" :] - musi?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-01-07 14:58:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Hm... jak sąd *już* zażądał oryginału, to nie wiem czy zadowoli
    > się "byle czym" :] - musi?

    Dla sądu w sumie kopia poświadczona powinna być "jak oryginał" - w
    odróżnieniu od dość anonimowego faksu.

    Inne opcje: poświadczenie "za zgodność" ale notarialne lub zwrócenie się
    do wystawcy o duplikat.

  • 5. Data: 2013-01-07 20:30:26
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 14:58:50 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dla sądu w sumie kopia poświadczona powinna być "jak oryginał" - w
    > odróżnieniu od dość anonimowego faksu.
    >
    > Inne opcje: poświadczenie "za zgodność" ale notarialne lub zwrócenie się
    > do wystawcy o duplikat.

    w urzędach rozmaitych oświadczenie, że ta kopia jest zgodna z oryginałem
    często wystarczają

    a co dopiero poświadczenia notarialne za zgodnośc kopii z oryginałem jak
    najbardziej funcjonują w sądzie

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album2/Festyn_z_Magda_Schejbal/
    index.php

  • 6. Data: 2013-01-08 13:42:40
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2013-01-07 10:42, Bydlę pisze:
> [...]
    > wypuścić nie chce.
    >
    > Jak rozwikłać taką zagwozdkę?
    > (sąd dostał faxem owo zwolnienie, ale upiera się przy oryginale)

    ksero zwykłę i po oryginalną pieczątkę do lekarza

    Icek

  • 7. Data: 2013-01-08 18:18:08
    Od: "agusia" <a...@o...pl>

    Można wystąpić o wystawienie duplikatu

    --
    __________
    Pozdrawiam

    wirusów 7872 (20130108) __________

  • 8. Data: 2013-01-08 20:26:52
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > Inne opcje: poświadczenie "za zgodność" ale notarialne lub zwrócenie się
    > do wystawcy o duplikat.

    Notariusza przyprowadzi do zakładu pracy? Przecież nie chcą wydać L-4
    nawet na chwilę,

    --
    Jingiel

  • 9. Data: 2013-01-09 13:17:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.01.2013 20:26, Jingiel pisze:

    > Notariusza przyprowadzi do zakładu pracy? Przecież nie chcą wydać L-4
    > nawet na chwilę,

    Jak się da, to się zrobi.

  • 10. Data: 2013-01-09 13:17:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>