  • 1. Data: 2013-01-06 18:55:19
    Temat: Orliki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wątek będzie o prawie ale tylko po części.

    Otóż ostatnio dowiedziałem się, że od 01.12. nie można grać na orlikach w
    piłkę bo:
    - nie ma pieniędzy na osobę nadzorującą
    - nie ma pieniędzy na media (przede wszystkim prąd)

    No to padła propozycja, że przeciez grający mogą zapłacić, albo po prostu
    grać jak jest jasno.

    Odpowiedź:
    - zapłacić nie można, bo za media płąci miasto/gmina i nie ma tam jak tych
    pieniedzy przekazać

    Pytania:
    - czy to rzeczywiście powoduje jakieś prawne problemy?
    - dotychczas uznawałem orliki za duży sukces rządzących - i co dupa?
    - no i najważniejsze - czy ktoś z was wie, jak to wygląda na waszych
    orlikach? Bo może to tylko kwestia niegospodarności moich lokalnych
    rządzących. Bo nie wiem czy iśc z tym do jakiejś lokalnej gazety czy do
    wyborczej. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 2. Data: 2013-01-07 08:52:24
    Temat: Re: Orliki
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

> [...]
    > orlikach? Bo może to tylko kwestia niegospodarności moich lokalnych
    > rządzących. Bo nie wiem czy iśc z tym do jakiejś lokalnej gazety czy do

    http://www.korso.pl/sport/pilka-nozna/darmo-nie-ma-n
    ic.html

  • 3. Data: 2013-01-07 09:09:49
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 18:55:19 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > jak to wygląda na waszych orlikach?

    U mnie orlik "działa" od 1 marca do 30 listopada.