eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-13 14:05:58
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 marca 2015 13:19:49 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    tego robić po prostu nie wolno!

    zrozumiesz, tak jak nie zrozumiałeś wiele razy wcześniej. ;)
    wiedzieli co i kiedy mają robić a nie by wydawało im się coś.

    > To ile trzeba szkolić prawnika aby potrafił ustalić właściciela
    > zarejestrowanego pojazdu mechanicznego i dlaczego nikt tego nie
    > robi w naszym kraju ?
    >

    > Pozdrawiam

    No ile można w kółko to samo.

    Dla komornika nie jest problemem, jeśli dostanie stosowne dokumenty, ustalenie że
    jakaś rzecz niemal na pewno nie jest własnością dluznika. Problemem jest to że
    komornik ma postępować zgodnie z przepisami. Przepisy natomiast polecają mu taką
    wiedzę zignorować.
    Innymi słowy możesz sobie wiedzieć ale masz się zachować tak jakbyś tego nie
    wiedział.
    Prościej już tego nie wytłumaczę.