eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-13 16:23:19
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-03-15 o 14:05, Tomasz Myrdin pisze:

    > Dla komornika nie jest problemem, jeśli dostanie stosowne dokumenty, ustalenie że
    jakaś rzecz niemal na pewno nie jest własnością dluznika. Problemem jest to że
    komornik ma postępować zgodnie z przepisami. Przepisy natomiast polecają mu taką
    wiedzę zignorować.
    > Innymi słowy możesz sobie wiedzieć ale masz się zachować tak jakbyś tego nie
    wiedział.
    > Prościej już tego nie wytłumaczę.

    Tomku! To spróbuj bardziej skomplikowanie wskazać mi konkretną podstawę
    prawną, na podstawie której komornik ma wykonywać egzekucję wobec rzeczy
    osoby trzeciej na podstawie tytułu egzekucyjnego wydanego na inną osobę.
    To po co sąd w ogóle wpisuje dane dłużnika w wyrok, skoro w Twojej
    ocenie to bez znaczenia?