eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-13 18:01:08
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-03-15 o 17:02, Liwiusz pisze:

    > Było już podane - komornik zobowiązany jest zająć ruchomości będące we
    > władaniu dłużnika, a zajęcie nie jest czasem, kiedy należy rozstrzygać
    > spory własności.

    Po pierwsze wskazałem przepis z którego wynika, że ma zajmować rzeczy
    stanowiące WŁASNOŚĆ dłużnika. Jestem świadomy domniemania prawnego, ze
    to, co jest w jego władaniu stanowi jego własność, ale to tylko
    domniemanie i jeśli gołym okiem widać, że błędne, to nie jest faktem
    prawnym.

    Po drugie - na podstawie danych zawartych w tym wątku oraz. z
    podlinkowanych materiałów - odnoszę wrażenie, że w przypadku tego
    felernego ciągnika komornik zajął przedmiot nawet nie pozostający we
    władaniu dłużnika, tylko stojący sobie gdzieś OBOK (bo nie na) jego
    obejścia. A w takim razie, to już nawet nie było tego domniemania.

    Być może wśród tych setek postów w tym wątku jest gdzieś - jak
    utrzymujesz - odpowiedź na moje wątpliwości, ale staram się opuszczać
    przykładowo pyskówki, bo mi szkoda czasu. Może mi gdzieś umknęło to po
    prostu.