  • 1. Data: 2005-11-27 15:15:14
    Temat: Komornik- spis z inwentarza, obowiazki Komornika???
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam,

    jest sprawa spadkowa- dziedziczy 5 osob, zmarly posiadal dlugi, na zyczenie
    spadkobiorcow wyznaczony zostal komornik,w celu sporzadzenia spisu z
    inwentarza, czy Komornik w tym wypadku sprawdza takze dlugi zmarlego /rachunki
    telefoniczne, zaleglosci podatkowe, konta w banku itd./, czy ogranicza sie
    jedynie do tego spisu z inwentarza? Czy powinno sie samemu doniesc komornikowi
    jakie zobowiazania pozostawil zmarly, czy tez on sam to bada?
    Moze ktos juz przerabial podobny temat i moglby sie podzielic wlasnym
    doswiadczeniem, bo sprawa stoi, sad nie odpisuje, jedyna droga to jeszcze moze
    sprobowac spotkac sie z Komornikiem, prosze o odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-11-27 15:28:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Aurore napisał(a):
    > Moze ktos juz przerabial podobny temat i moglby sie podzielic wlasnym
    > doswiadczeniem, bo sprawa stoi, sad nie odpisuje, jedyna droga to jeszcze moze
    > sprobowac spotkac sie z Komornikiem, prosze o odpowiedzi.

    Przeczytaj rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu postępowania
    przy zabezpieczaniu spadku i sporządzaniu spisu inwentarza, Dz.U. z 1991
    roku nr 92, poz.411

    KG

  • 3. Data: 2005-11-27 15:32:31
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Dzieki, poszukam sobie, choc juz mi sie wym... chce od tego.

  • 4. Data: 2005-11-27 16:27:56
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

    > Dzieki, poszukam sobie, choc juz mi sie wym... chce od tego.

    To zrzeknij sie spadku.

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)