  • 1. Data: 2005-11-27 09:02:44
    Temat: ile czasu na uznanie reklamacji
    Od: "Ba" <b...@k...pl>

    Witam,
    wysłałem listem poleconym odwołanie od decyzji
    nakazujacej mi zapłatę za jakiś zaległy abonament.
    Rozumiem że jak nie przychodzi od nich odpowiedź
    to uznają że mam rację?
    Ile mają czasu żeby mi odpowiedzieć?

    --
    AA

  • 2. Data: 2005-11-27 10:25:15
    Temat: Re: ile czasu na uznanie reklamacji
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ba wrote:
> [...]
    > wysłałem listem poleconym odwołanie od decyzji
    > nakazujacej mi zapłatę za jakiś zaległy abonament.
    > Rozumiem że jak nie przychodzi od nich odpowiedź

    W ogóle ci nie musza odpowiadać.
    Za to teraz znowu mają 3 lata aż się niezapłacony abonament przedawni.

  • 3. Data: 2005-11-27 16:37:28
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > W ogóle ci nie musza odpowiadać.
    > Za to teraz znowu mają 3 lata aż się niezapłacony abonament przedawni.

    a to niby dlaczego ??

    to ,ze sie odwolal nie mozna traktowac jak uznanie, ktore przerywa bieg