  • 1. Data: 2005-11-27 11:27:51
    Temat: viceadvokatus
    Od: "Michał Stanisław" <j...@o...pl>

    Czy Państwo spotkaliście się z nazwą /średniowieczną /, XVI w.
    viceadvokatus.
    Jeżeli tak czy jest wiadomo co taki dżentelmen robił.
    Ja znam łacinę, więc nie pytam o proste czy złożone tłumaczenie.

    Z wyrazami szacunku
    m.z.

  • 2. Data: 2005-11-27 11:36:51
    Temat: Re: viceadvokatus
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał Stanisław napisał(a):
    > Czy Państwo spotkaliście się z nazwą /średniowieczną /, XVI w.
    > viceadvokatus.
    > Jeżeli tak czy jest wiadomo co taki dżentelmen robił.
    > Ja znam łacinę, więc nie pytam o proste czy złożone tłumaczenie.

    Zastępca wójta do spraw wymiaru sprawiedliwości :)

    za
    http://www.polska.pl/miasta/warta/dokumenty/article.
    htm?id=72492
    http://www.polska.pl/miasta/chrzanow/dokumenty/artic
    le.htm?id=94756
    a w ogóle to samo sobie poszukaj.
    http://www.google.com/search?hl=pl&hs=xAK&newwindow=
    1&client=opera&rls=pl&q=vice+advocatus&spell=1

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-11-27 17:56:00
    Temat: Odp: viceadvokatus
    Od: "Michał Stanisław" <j...@o...pl>

    Użytkownik Johnson <j...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dmc5ou$2b7$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > @ Johnson
    >
    > --- za treść postu nie odpowiadam
    > "Większość naszych błędów jest bardziej wybaczalna niż środki,

    Pan Johnson;

    Bardzo dziękuję.

    Ukłony
    Michał Zieleśkiewicz