  • 1. Data: 2002-01-30 12:37:51
    Temat: Komornik-pomocy!
    Od: "Marek Markowski" <d...@w...pl>

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczow i zwracam sie z prosba o pilna pomoc
    Podczas prowadzenia DG wpadlem w dlugi, ktorych na razie nie moge splacic.
    Aktualnie jestem za granica
    Wczoraj jednak zadzwonila siostra ktora mieszka z matka(ja jestem rowniez w
    mieszkaniu zameldowany)
    Okazalo sie ze wizyte zlozyl komornik i na poczet moich dlugow opieczentowal
    sprzety matki i siostry
    Jakie ma do tego prawo?
    Ja zadnych sprzetow w domu nie posiadam
    Przeciez przy zakupie w Polsce nie wypisuje sie rachunkow imiennych, a
    zreszta kto je trzyma po latach?
    Z tego co mowila, to dal czas 7dni na udowodnienie do kogo sprzety naleza.
    Nadmienie ze chodzi o 2 telewizory, lodowke, sprzet hi-fi, video
    Dlaczego mama ma odpowiadac za moje dlugi?
    Bardzo wiec prosze o pomoc osoby mogace cos wiedziec w tym temacie
    Jesli to mozliwe prosze o szybka odpowiedz na priva
    Chodzi o szybki kontakt z siostra
    Pozdrawiam i z gory dziekuje
    Marek

  • 2. Data: 2002-01-30 13:18:37
    Temat: Re: Komornik-pomocy!
    Od: "Adam Guzik" <a...@u...no.edu.spam.pl>

    Użytkownik "Marek Markowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podczas prowadzenia DG wpadlem w dlugi, ktorych na razie nie moge splacic.
    > Aktualnie jestem za granica

    Za ktora granica jest warszawa?

    pozdr
    Adam

  • 3. Data: 2002-01-30 16:00:05
    Od: Jurek Kamoda <j...@d...if.uj.edu.pl>

    A to zlozcie pismo takiej tresci :

    ustawa z 1926 - zlotowka w pelni wymienialna ( parytet zlota)
    - ustawa 1952 wprowadzona do obiegu zlotowka niewpelni wymienialna
    i bez zadnej wartosci - przeprowadzone NBP -
    odkrec w druga strone - jesli powiedza Ci ze nieaktualne to
    zadajesz drugie pytanie - czy Komisja Paperow Wartosciowych i Gield
    popelnila przestwepstwo wprowadzajac bank PKO .SA na gielde i
    piszac ze bank ten nie posiada zadnych zaleglosci wynikajacych z przed
    1939 - ( 6 milionow trupow, Katyn itp) -

    Czyli skoro NBP moze wymienic zlotowke z wartosciawej i w pelni
    wymienialnej na w pelni niewymienialna i bez zadnej wartosci to mozna to
    zrobic
    odwrotnie tym bardziej ze pomyslodawca takiego projektu jest
    wloasciciel zlotowki czyli NBP a skoro on to przeprowadzil w 1952 to
    znaczy ze to zalegalizowal- niech sie martwia co odpowiedziec ?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 4. Data: 2002-01-30 17:25:01
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    > Za ktora granica jest warszawa?

    pomimo drobnego oszustwa - temat dość ciekawy.... z niecierpliwością
    oczekuje odpowiedzi...

  • 5. Data: 2002-01-30 17:26:31
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Marek Markowski wrote:

> [...]
    > Bardzo wiec prosze o pomoc osoby mogace cos wiedziec w tym temacie
    > Jesli to mozliwe prosze o szybka odpowiedz na priva

    Wspolczuje twojej mamie i siostrze, ale jestes winien tej sytuacji i mam
    mieszane uczucia w opisanej przez ciebie sprawie. Mamy takiego dluznika,
    ktory tez narobiwszy dlugow zostawil swoja zbankrutowana firme i
    "prysnal" do USA, w poczuciu bezkarnosci. Wiele firm jest
    zainteresowanych jego powrotem do kraju i rozliczeniem go z roznych
    zaleglosci. Taka metoda jak sciaganie naleznosci z rodziny jest byc moze
    metoda na ukrocenie podobnych praktyk. Narobic dlugow dalo sie bez
    trudu, ale rozliczyc sie z tego - to juz zabraklo checi i odwagi. Wiecej
    takich kontrahentow i wszyscy powoli pojdziemy z torbami.
    ------------
    Zyczac wszystkim uczciwych kontrahentow - Graszka

  • 6. Data: 2002-01-30 17:48:12
    Od: Jurek Kamoda <j...@d...if.uj.edu.pl>

    Hi

    A ja sie bardzo Ciesze z Pani wypowiedzi -
    ale zadam pytanie czy PKO i rzad RPP powinno oddac
    kase lub zloto obywatelom RPP - skad pani wie ze Ci ktorzy
    wydaja sie Pani dluznikami w rzeczywistosci nie sa milionerami -
    w sumie PKO B.P i PKO .SA ,jak rowniez minister finansow
    maja zobowiazania wobec o.k 6 milionow osob ( wlasciwie ich
    spadkobiercow ) z odsetkami wynoszacymi jakies 50 lat -
    a skoro juz tak jest czy nie nalezy zlikwidowac w Polsce komornikow ?
    Przeciesz z mocy ustaw prawnych obowiazujacych w Polsce
    nikt nie ma dlugow poniewaz moze (USTAWAOWO !!!! -ustawa z roku 1926
    i z 1952 !!!!! -ustawa uchwalona przez parlament Rzeczypospolitej
    Polskiej!!!!!!!!!!!!) oddac w rzeczach w pelni niewartosciowych i
    niewymienialnych - ludzie jacy komornicy ,jakie windykacje -dlaczego sady
    w Polsce nie zdaja sobie sprawy z USTAW - wprowadzonych przez SEJM
    !!!!!!!!! czyzby obowiazywalo nas jakies inne prawo ?!
    Jakie dlugi - poczytajcie ustawy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 7. Data: 2002-01-30 18:54:52
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Uzytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]

    Z zagranicy? ;-))) NNTP-Posting-Host: pu167.warszawa.sdi.tpnet.pl

    --
    radar
    GG2468209

  • 8. Data: 2002-01-30 19:51:49
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Z zagranicy? ;-))) NNTP-Posting-Host: pu167.warszawa.sdi.tpnet.pl

    to się nazywa siła oddziaływania reklamy... (patrz pop)

    pozdrav
    siepacz

  • 9. Data: 2002-01-30 21:47:44
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Z zagranicy? ;-))) NNTP-Posting-Host: pu167.warszawa.sdi.tpnet.pl

    nie slyszales o czyms takim, jak telnet?

  • 10. Data: 2002-01-30 22:05:14
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie slyszales o czyms takim, jak telnet?

    I to specyficzny telnet, wykonany nastepujacym programem :

    :-))))

    ale pu167 to _NIE_ sa Wlochy :-)

    M.