  • 1. Data: 2002-01-30 12:31:32
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "szyrus" <s...@w...pl>

    Jestem informatykiem pracujacym na umowe o dziłęo wykonuje strony
    internetowe oraz bazy danych...
    W żadnej z umów o dzieło nie zapisane zostało zrzeczenie sie praw
    autorskiech czy tez udzielenie licencji..na sprzedaż i kolportaz..
    Wiem ze firma moze używac moich prac na własny uzytek, ale czy moze bez
    porozumienia ze mna odsprzedawcac te produkty??

  • 2. Data: 2002-01-30 12:35:10
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 30 Jan 2002, szyrus wrote:

    > Jestem informatykiem pracujacym na umowe o dziłęo wykonuje strony
    > internetowe oraz bazy danych...

    Prawa autorskie przysługują oczywiście tobie.

> [...]
    > Wiem ze firma moze używac moich prac na własny uzytek, ale czy moze bez
    > porozumienia ze mna odsprzedawcac te produkty??

    Nie może. Zresztą nawet na korzystanie z dzieła powinna być udzielona
    licencja. Każde relewantne pole eksploatacji musi być w niej wymienione i
    każde daje twórcy prawo do osobnego wynagrodzenia.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting