    From: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Date: Sun, 04 Aug 2002 15:39:56 +0200

    Dnia Sun, 4 Aug 2002 14:19:36 +0200, "Leszek" <l...@p...fm>
    napisał(a):

    >Jaka paranoja? W większości państw za jazdę bez zapiętych pasów jest kara.
    >Łamiesz prawo więc dostajesz w pacynę.Tak jest na całym świecie.A paranoją
    >jest to że się popełnia wykroczenie a potem się narzeka na prawo,ojczyznę
    >itp.

    Zastanów się nad tym komu szkodzę jeśli nie zapnę pasów? Owszem, można
    zapisać w prawie, że chodzenie w butach bez języków jest zakazane, a
    złamanie tego zakazu będzie surowo karane, tylko czy to aby nie jest
    paranoja? A czy podobną paranoją nie jest obowiązek zapinania pasów w
    samochodach, który służy tylko temu by od ludzi wyciągać kolejne
    podatki? Co gorsza w tym samym prawie zapisuje się obowiązek wozenia w
    samochodzie nikomu i do niczego nie zdatnej gaśnicy; no ale w końcu
    ktoś na sprowadzaniu czy produkcji owych gaśnic sobie dorobił, jesteś
    pewnien, że ta sama osoba nie była inicjatorem wprowadzenia tej
    bzdurnej ustawy?

    Wierz mi, ostatnią rzeczą dla rządzących jest przedłużanie życia
    Polaków. Już teraz ZUS staje się niewypłacalny wobec rosnącej liczby
    emerytów i rencistów i malejącej liczby osób płacących składki
    emerytalne i rentowe. Najchętniej doprowadziliby do tego, by średnia
    wieku umieralności mężczyzn wynosiła 65 lat (obecnie 67).

    Jak myślisz, czemu służą ograniczenia w prędkości porzuszania się
    samochodów? Z drugiej strony co grozi osobie, która jadąc z nadmierną
    prędkością (w stosunku do warunków drogowych i atmosferycznych, nie
    znaków; skąd osoba stawiająca znak ma wiedzieć, jaka szybkość
    poruszania się samochodu na danym odcinku drogi jest dla niego i jego
    pasażerów bezpieczna? Przecież już choćby podczas deszczu na drodze,
    na której można jechać zwykle 80 km/h, osiąganie takich szybkości może
    być co najmniej ryzykowne) spowoduje jakiś wypadek z ofiarami w
    ludziach? Czym różni się zabójstwo z użyciem noża od zabójstwa z
    użyciem samochodu?

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org