  • Data: 2002-08-04 16:39:25
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Krajewski wrote:
    > Oczywiście, przyczyną utonięć jest zawsze brak ratownika i zbyt mokra
    > woda, nigdy nieumiejętność pływania i brawura. Naprawdę, genialne.

    Nie rozmawialiśmy o przyczynach wypadków lecz o skutecznym sposobie na
    zmniejszenie ich skutków.

    [..]
    > 40 lat, oddaje pół swojej pensji, w wieku 65 lat nabywa prawo
    [..]

    O jakim kraju mówisz? O Polsce?
    Przecież obecni emeryci zbankrutowali do cna w 1988 roku, a płacone obecnie
    składki idą właśnie na nich, a nie na przyszłe emerytury. O czym, więc
    tu gadać?

    > Nic, ale pasy bezpieczeństwa pewnie już by pomogły, być może nawet w
    [..]
    > możesz się tego doczekać (pomyśl, ile Cię to kosztuje).

    Kaski ograniczają pole widzenia i ruchliwość głowy.
    Nadają się przy rajdach i dla motocyklistów, ale w normalnych warunkach
    więcej by było z nich szkody niż pożytku.

    > Kto Ci karze?

    Nikt. Dlatego na tym liście kończę.

    > Są sposobem na wyciąganie od ludzi pieniędzy z mandatów za ich nie
    > zapinanie. Nie twierdzę, że zapinanie pasów jest czymś złym, bo tak
    > naprawdę mało mnie to obchodzi, ale obowiązek ich zapinania już tak.

    Dzięki temu obowiązkowi nie mam problemu z pasażerami - albo zapinają
    pasy, ale nie jadę. Wcześniej musiałem się z ludźmi użerać przez kilka
    minut zanim do nich dotarło, że bez pasów stanowią zagrożenie dla
    innych.

    > Kiedy u nas coś takiego http://sara.pdi.net/pasybez.jpg będzie
    > obowiązkiem pod groźbą kary pieniężnej (może nawet pozbawienia
    > wolności)?

    Zapewne nigdy.

    Arek

    --