  • Data: 2002-08-04 17:12:24
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Aug 2002 18:39:25 +0200, Astec SA <b...@a...pl>
    napisał(a):

    >Nie rozmawialiśmy o przyczynach wypadków lecz o skutecznym sposobie na
    >zmniejszenie ich skutków.

    Skutecznym sposobem na zmniejszenie skutków wypadków samochodowych
    jest ostrożna jazda i większa wyobraźnia, tego nie zapewnią ani pasy w
    samochodach ani znaki ograniczające szybkość jazdy. Znam takich
    kierowców, którzy jeżdżą już przeszło 40 lat i nigdy nie mieli nawet
    stłuczki, ale ich cechuje rozwaga i wyobraźnia, czego brakuje...
    niestety, niektórym kierowcom (zapiętym w pasy, oczywiście). Śmiem
    twierdzić, że wypadki przy szybkości powyżej 60 km/h (nie daj Boże
    przy zderzeniu czołowym z pojazdem poruszającym się z podobną
    szybkością, albo z nieustępliwym na ogół drzewem) często kończą się
    śmiercią, niezależnie czy się jest upiętym w pasy czy nie.

    >O jakim kraju mówisz? O Polsce?

    Nie, pewnie o III RP ?!

    >Przecież obecni emeryci zbankrutowali do cna w 1988 roku, a płacone obecnie
    >składki idą właśnie na nich, a nie na przyszłe emerytury. O czym, więc
    >tu gadać?

    A teraz to niby SLD do czego się szykuje, jak nie do zwiększenia
    inflacji, by ludzi nie po raz pierwszy okraść? Przecież obecni emeryci
    również płacili składki na emeryturę. I tak jak wcześniej napisałem,
    wielkość płaconych składek naprawdę nie ma nic wspólnego z tym, ile
    otrzymamy za lat dziesiąt tej emerytury.

    Gdy ubezpieczenia były jeszcze prywatne, emeryci uważali, że żyją ze
    swoich oszczędności; gdy są "społeczne" - mają (falszywe!) wrażenie,
    że żyją kosztem cudzym!

    >Kaski ograniczają pole widzenia i ruchliwość głowy.
    >Nadają się przy rajdach i dla motocyklistów, ale w normalnych warunkach
    >więcej by było z nich szkody niż pożytku.

    Spokojnie, kilka lat i propaganda zrobi swoje, tak jak to było z
    gaśnicami, które przecież są (nie)zbędne na wyposażeniu każdego
    samochodu osobowego, choć praktyka pokazuje, że są w ogóle do niczego
    niezdatne.

    >Nikt. Dlatego na tym liście kończę.

    Proszę. Choć w to nie wierzę :-)

    >Zapewne nigdy.

    Jesteś pewien?

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org