  • Data: 2002-08-04 13:46:53
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Krajewski" <t...@n...lubi.spamu.pl> napisał w
    wiadomości news:sjaqkukehqu8rggjh7kiqcld4m9d13pnho@4ax.com...

    > Zastanów się nad tym komu szkodzę jeśli nie zapnę pasów?
    <ciah>

    Zastanów się nad tym że na całym świecie są ograniczenia prędkości (wolności
    wg.Ciebie),są nakazy używania pasów i kasków. Być może świat nie jest
    dostosowany do Ciebie lub odwrotnie? Zrób coś z tym!! Zmień obowiązujące
    prawo lub świat ale nie narzekaj bo przypomina to szczekanie psa na
    karawanę.

    Pozdrawiam

    Leszek