  • Data: 2002-08-04 17:20:21
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Aug 2002 18:45:39 +0200, "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Jeśli nie masz majątku to, IMHO, ani komornik, ani poborca podatkowy
    >niewiele mogą Ci zrobić. Chociaż sprawa (i odsetki) będą się pewnie ciągnąć.
    >No i jeśli zaczniesz osiągać jakiś legalny (udokumentowany) cykliczny
    >dochód, a psy to wywęszą (raczej tak będzie), to Cię dopadną przez US.

    Pytanie więc po jakim czasie umarza się postępowanie komornicze z
    powodu przedawnienia. Osobiście szukałbym w kpa, może jednak ktoś wie
    (10 lat)?

    >Nie martw się za bardzo, ale jeśli dasz radę, to spłać to zadłużenie

    A na przyszłość lepiej nie narażać się prawu :)

    >(względem największego bandyty wszechczasów - państwa), a będziesz miał
    >spokojną głowę. Wiedz, że "państwo" najczęściej dopada maluczkich i słabych;
    >prawdziwi aferzyści są zwykle dla jego organów za mocni i za sprytni - więc
    >na tej drobnicy koncentruje działania swoich mechanizmów.

    Albo są za chojni. Z mandatu to na łapówki nie wiele jest, z przekrętu
    na parę milionów złotych to i owszem.

    >Jedni mają prawo i przepisy,
    >a inni mózg...

    Hmmm... poza tym, że przydałby się przed tym delimiter, to ciekawa
    myśl:-) Polecam przede wszystkim moim ulubionym "przedmówcą": Astec
    SA, Leszkowi, i bitro :-)

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org