  • 1. Data: 2003-09-19 07:37:37
    Temat: Komornik
    Od: "Jack" <n...@m...com>

    Jakis czas temu miałem przeboje z komornikiem. 3 prawomocne wyroki. Niestety
    nie dysponuje majątkiem aby moc cokolwiek zapłacić. Komornik długo za mną
    chodził. Dostałem po pewnym czasie zlecenie w firmie ojca. Po jakims czasie
    komornik nie upomniał sie o moje pobory a przyszedł do firmy i zajął
    komputry znajdujące sie w firmie ojca.

    Komputery są jego własnością - zawsze były, na miejsy dostępne sa dokumenty
    potwierdzające ten fakt (faktury VAT) oraz inne dokumenty potwierdzające że
    w tej firmie wykonuje tylko zlecenia.

    Czy to jest zgodne z prawem? Na wyjscu komornik powiedział: "Pan mnie kopnął
    w dupę, teraz ja Pana kopne". Żadnego protokołu nie podpisywałem. Do ojca
    przyszedł tylko polecony informujący o zajęciu.

    Czy ktos ma wzór skargi na działanie komornika? Jak to tak można. Jestem
    bliski stracenia zlecenia o któe długo walczyłem

    Pozdrawiam

    Jack

  • 2. Data: 2003-09-20 20:38:47
    Temat: Re: Komornik
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Idź osobiście do Prezesa Sądu Rejonowego lub v-ce (dowiedz się kto nadzoruje
    komorników) i pogadaj z rozmowy dowiesz się czy ma wolę Ci pomóc czy nie -
    nie chcę Cię martwić, ale nie wierzę w pomoc.
    Złóż powództwo przeciegzekucyjne,