  • 11. Data: 2002-11-04 17:10:20
    Temat: Odp: Komornik
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > a art. 300 kk stosuje się do dłużników poza obrotem gospodarczym?

    a jak myślisz? :-)

    Sandra

  • 12. Data: 2002-11-05 00:03:33
    Temat: Re: Komornik
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > a jak myślisz? :-)

    Jak ja myślę to nieważne, istotne jak jest :)
    O ile pamiętam to jakieś wątpliwości były... ale na czym się skończyło
    nie wiem

    KG

  • 13. Data: 2002-11-05 00:11:15
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Jak ja myślę to nieważne, istotne jak jest :)

    a dlaczego nieważne? może mądrze myślisz? nic nie wiadomo:-)

    > O ile pamiętam to jakieś wątpliwości były... ale na czym się skończyło
    > nie wiem

    oj leniuchowałes? :-)

    Sandra

  • 14. Data: 2002-11-05 00:29:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jak ja myślę to nieważne, istotne jak jest :)
    > O ile pamiętam to jakieś wątpliwości były... ale na czym się skończyło

    zabezpieczyć można roszczenia pieniężne jak i niepieniężne np. poprzez
    zajęcie ruchomości, wynagrodzenia pracę, obciążeniu nieruchomości hipoteką,
    zakaz sprzedaży samochodu, a na mocy art.300 k.k. odpowiada osoba,która
    udaremnia wykonanie orzeczenia sądu lub innego organu państwowego
    np.ZUS,US,UC,prokuratury,komornika a tym samym doprowadza do uszczuplenia
    ,udaremnienia zaspokojenia wierzyciela...tak takie zabezpieczenie a
    następstwem może być ukaranie dłużnika ,któremu zabezpieczono np.
    samochód,dom a on sie tego wyzbył szkodząc tym samym wierzycielowi...

    Sandra

  • 15. Data: 2002-11-05 00:31:15
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > a dlaczego nieważne? może mądrze myślisz? nic nie wiadomo:-)

    Nie wierzę...

    > oj leniuchowałes? :-)

    przysypiałem :)

    KG

  • 16. Data: 2002-11-05 00:38:01
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

> [...]
    > zajęcie ruchomości, wynagrodzenia pracę, obciążeniu nieruchomości hipoteką,

    chodzi o to czy każda i w każdej sytuacji? (rodzajowy przedmiot ochrony)