  • 11. Data: 2004-01-22 21:01:01
    Temat: Re: Komisja lekarska a prywantosc
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl>

    > to nie ja sie wyrywam z glupia dziecinada
    > a gardla nie wstydzisz sie pokazac?

    Nie, bo te dwa miejsca są trochę inaczej postrzegane przez obyczajność
    człowieka, a o ile wiem takową prawo chroni.

  • 12. Data: 2004-01-22 21:15:32
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > to nie ja sie wyrywam z glupia dziecinada
    > a gardla nie wstydzisz sie pokazac?

    Na prawde nie dostrzegasz roznicy miedzy gardlem a penisem? Jakby mi jakis
    lekarz chcial ogladac genitalia to najpierw by dostal po ryju a potem bym go
    oskarzyl o molestowanie seksualne.

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2004-01-24 08:18:57
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

> [...]
    > lekarz chcial ogladac genitalia to najpierw by dostal po ryju a potem bym

    no coz, to juz kwestia poziomu inelektualnego czlowieka
    ty juz dales wyraz swojemu ta wypowiedzia

  • 14. Data: 2004-01-24 08:47:29
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "szwaczu" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo te dwa miejsca są trochę inaczej postrzegane przez obyczajność
    > człowieka, a o ile wiem takową prawo chroni.

    sorry, nie wiedzialem, ze prawo chroni przed badaniem lekarskim
    idac dalej tym tropem - przestajemy badac kobieta piersi, tak?