  • 1. Data: 2018-03-10 17:33:46
    Temat: Komendant Rydzyk
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://vod.pl/programy-onetu/reportaze-onetu-szpita
    l-wojskowy/p7e9tzy#autostart

    Śmierć pacjenta w szpitalu wojskowym. Sfałszowane akta.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-03-10 18:00:13
    Temat: Re: Komendant Rydzyk
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2018 17:33:46 +0100, Animka napisał(a):

    > https://vod.pl/programy-onetu/reportaze-onetu-szpita
    l-wojskowy/p7e9tzy#autostart

    > Śmierć pacjenta w szpitalu wojskowym. Sfałszowane akta.

    Po cholerę linkujesz do stron które się nie wyświetlają o ile nie
    odblokujesz reklam? Płacą ci za to?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-03-10 18:18:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    l-wojskowy/p7e9tzy#autostart

    > Po cholerę linkujesz do stron które się nie wyświetlają o ile nie
    > odblokujesz reklam? Płacą ci za to?

    Ona z tych co to narzekają że wczoraj taki fajny bloczek reklam
    leciał w telewizji i go bezczelnie przerwali dziennikiem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-03-10 21:43:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    l-wojskowy/p7e9tzy#autostart

    > Po cholerę linkujesz do stron które się nie wyświetlają o ile nie
    > odblokujesz reklam? Płacą ci za to?

    Och, serdecznie przepraszam. Nie wiedzialam.
    Akurat swojego ublocka mam wyłączonego, zapomnialam go włączyć i
    widocznie dlatego ten reportaż obejrzałam.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-03-10 21:45:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-10 o 18:18, RadoslawF pisze:

    > Ona z tych co to narzekają że wczoraj taki fajny bloczek reklam
    > leciał w telewizji i go bezczelnie przerwali dziennikiem.

    Sądzisz kogoś według siebie? Musisz być debilem do kwadratu.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-03-10 22:03:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-10 o 21:45, Animka pisze:

    > Sądzisz kogoś według siebie? Musisz być debilem do kwadratu.

    Debilem do kwadratu jest osobnik który nie potrafi rozmówcy ocenić
    po tym co napisał a tylko po tym jak jest na niego zdenerwowany.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-03-10 23:03:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-10 o 22:03, RadoslawF pisze:

    > Debilem do kwadratu jest osobnik który nie potrafi rozmówcy ocenić
    > po tym co napisał a tylko po tym jak jest na niego zdenerwowany.

    Mam ciebie w ciężkim poważaniu. Takich jak ty nie traktuje się poważnie.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-03-11 03:42:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-10 o 23:03, Animka pisze:

    > Mam ciebie w ciężkim poważaniu. Takich jak ty nie traktuje się poważnie.

    I jak każdy debil do kwadratu odpowiadasz rozmówcy którego nie
    traktujesz poważnie. Może dla tego że masz mnie w ciężkim poważaniu. :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-03-12 10:57:07
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-03-10, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    l-wojskowy/p7e9tzy#autostart

    > Po cholerę linkujesz do stron które się nie wyświetlają o ile nie
    > odblokujesz reklam? Płacą ci za to?

    To jest widoczny trend i coraz więcej stron informacyjnych tak robi.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 10. Data: 2018-03-12 11:27:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Mar 2018 10:57:07 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > To jest widoczny trend i coraz więcej stron informacyjnych tak robi.

    I OK, dopóki nie ma przymusu oglądania :)
    --
    Jacek
    I hate haters.