  • 11. Data: 2013-09-23 00:02:38
    Temat: Re: Kolejny amber gold?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Spółka zarejestrowałą się w kwietniu 2013 roku, a zatem obecnie tych
    > "pokrzywdzonych" będzie pewnie na poziomie kilkuset. System sie rozwija i
    > nie wykluczone, że dostaną oni swój zysk. Pytanie, ile osób w skali kraju
    > jest skłonne zaryzykować. Podejrzewam, że ludzie zainwestują minimalne
    > kwoty, by zobaczyć, jak to działa i dostaną zwrot. Wóczas wpłacą większe
    > kwoty i wówczas system musi się wyłożyc w związku z brakiem chętnych do
    > darowizn.

    No ale na tym polegają piramidy. Żeby to pierwsza była? Są takie co latami
    działają, poczytać można np. tu:

    http://www.hyipforum.pl/index.php?/forum/3-inwestycj
    e-i-sposoby-zarabiania-o-wysokim-stopniu-ryzyka/

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2013-09-23 00:24:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > działają, poczytać można np. tu:
    >
    > http://www.hyipforum.pl/index.php?/forum/3-inwestycj
    e-i-sposoby-zarabiania-o-wysokim-stopniu-ryzyka/

    Członkostwo tylko na zaproszenie. Nie sądzę, bym coś tam ciekawego znalazł.
    Matematyka jest nieubłagana. To się musi wyłożyć. Co więcej uważam, że Ci
    co zarobią spokojnie powinni się liczyć z zarzutem oszustwa.

  • 13. Data: 2013-09-23 06:50:52
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]

    > działają, poczytać można np. tu:
    >
    > http://www.hyipforum.pl/index.php?/forum/3-inwestycj
    e-i-sposoby-zarabiania-o-wysokim-stopniu-ryzyka/

    ... albo zus.gov.pl :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 14. Data: 2013-09-23 10:55:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    e-i-sposoby-zarabiania-o-wysokim-stopniu-ryzyka/

    > Członkostwo tylko na zaproszenie.

    Przecież dostęp jest anonimowy, można sobie swobodnie czytać.
    Zwykłe forum. Nie jestem zarejestrowany i mogę czytać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2013-09-23 10:55:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-23, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    [...]

    e-i-sposoby-zarabiania-o-wysokim-stopniu-ryzyka/
    > ... albo zus.gov.pl :)

    Ale Ci nie obiecują 20% w tydzień. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2013-09-23 12:48:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Sep 2013, Wojciech Bancer wrote:

    > A te "darowizny" to sposób na obejście podatku jak sądzę.

    Niezbyt.
    Do pierwszego nieco kumatego urzędnika skarbówki i koniec.
    Jak piramida się zawali i niektórzy pójdą do sądu, to
    ci którym oni wpłacili pójdą do skarbówek.

    > I to akurat oceniam na sprytne rozwiązanie,

    Kiedy to jest właśnie oszustwo.
    Piszący o "darowiźnie" musi sobie zdawać sprawę z art.65 KC,
    w szczególności art.65.2
    Wobec faktu iż obok jest mowa o zarobku definicja z art.888KC
    leży, kwiczy oraz domaga się zemsty skarbówki ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2013-09-23 13:14:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > [...]
    e-i-sposoby-zarabiania-o-wysokim-stopniu-ryzyka/

    > Przecież dostęp jest anonimowy, można sobie swobodnie czytać.
    > Zwykłe forum. Nie jestem zarejestrowany i mogę czytać.

    Jak próbowałem wejść w jakąś tam gałąź, to dostałem taki komunikat. Moze
    nie lubią gliniarzy :-)

  • 18. Data: 2013-09-23 13:23:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-23, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Wobec faktu iż obok jest mowa o zarobku definicja z art.888KC
    > leży, kwiczy oraz domaga się zemsty skarbówki ;>

    Domyślałem się, że to jest zbyt piękne. :)
    To w jaki sposób byś taki zysk opodatkował? Zakładając już, że
    chcę wziąć na siebie takie ryzyko i dostanę pieniądze.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2013-09-23 22:36:24
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 22 września 2013 (17:48:44) napisano:

    > Ja też jestem zwolennikiem tej zasady, ale tu tego nie ma. O ryzyku nie
    > ma nic wspomniane.

    Jak to nie ma? Już na pierwszej stronie czytamy:
    "Po trzech tygodniach możesz już wypłacić swoje zyski w dowolnym
    momencie. Możesz też "trzymać" je dłużej i poczekać na ich
    cotygodniowy wzrost, ale nikt nie gwarantuje, że nie zostaniesz z
    niczym."

    > Sprytne = nieuczciwe. Jak ktoś mówi coś wprost, to znaczy, że nie ma nic
    > do ukrycia. Jak ktoś kręci to nie jest uczciwy.

    Bezczelne straszliwie, ale na swój sposób - uczciwe.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 20. Data: 2013-09-23 22:46:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Sep 2013, Wojciech Bancer wrote:

    > To w jaki sposób byś taki zysk opodatkował?

    Nie wiem.
    Chyba trzeba by losować z trzech pozycji:
    - gier losowych :P
    - przychodów kapitałowych
    - innych źródeł

    pzdr, Gotfryd