  • 11. Data: 2005-06-17 05:42:55
    Temat: Re: Kodeks pracy_zatrudnienie na stale
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    news:d8sn4v$fgo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Może się wymądrzam, ale nijak nie rozumiem

    Widze, ze nie rozumiesz. Wiec nie zabieraj glosu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2005-06-17 05:49:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Widze, ze nie rozumiesz. Wiec nie zabieraj glosu.

    Nie rozumiem ciebie. Tak ogólnie jestem w miarę rozumny.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 13. Data: 2005-06-17 08:58:34
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Thu, 16 Jun 2005 20:14:31 +0200, Goomich napisał(a):

    > "SQLwysyn" <s...@s...pl> naskrobał/a w

    > Zakładam, że tą trzecią zawarł/zawrze teraz, a nie 1 maja 2004 roku.

    Ale wszystkie 3 musiałyby być zawarte po 1 maja 2004 - a tego nie wiemy, bo
    założyciel wątku nie podał dat.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski