  • 1. Data: 2005-06-16 09:48:29
    Temat: Czy pakiet tcp moze byc dowodem w sprawie?
    Od: "johnny" <j...@S...pl>

    Mam pytanko jak w temacie posta - czy przechwycony taki pakiet moze sluzyc
    jako dowod? Nie mowie tu o pakietach programow kazza czy tez inne torrenty -
    ale taki najprostszy pakiet - chociazby identyfikujacy komputer w sieci
    lokalnej. Zainteresowala mnie ta sprawa bo przeciez taki pakiet latwo
    spreparowac. Jak na to zapatruje sie prawo?

  • 2. Data: 2005-06-16 11:28:06
    Temat: Re: Czy pakiet tcp moze byc dowodem w sprawie?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    johnny <j...@s...pl> wrote:
> [...]
    > komputer w sieci lokalnej. Zainteresowala mnie ta sprawa bo przeciez
    > taki pakiet latwo spreparowac. Jak na to zapatruje sie prawo?

    Zeznanie osoby też łatwo spreparować, a jednak może być dowodem.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 3. Data: 2005-06-17 06:56:06
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 16 Jun 2005 11:48:29 +0200,
    johnny <j...@S...pl> screamed:
> [...]
    > lokalnej. Zainteresowala mnie ta sprawa bo przeciez taki pakiet latwo
    > spreparowac. Jak na to zapatruje sie prawo?

    A jakie cenne informacje taki pakiet tcp wg Ciebie moze zawierac?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 08:55:39 user up 10645 days, 20:50, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Overflow on /dev/null; please empty the bit bucket.

  • 4. Data: 2005-06-17 15:36:39
    Od: "johnny" <j...@S...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > A jakie cenne informacje taki pakiet tcp wg Ciebie moze zawierac?

    No wlasnie nie wiem - patrz pare watkow nizej lub wyzej (w zaleznosci od
    czytnika :) ) a dowiesz sie na czym polega moj problem. Hint - watek:
    "Zostalem posadzony o przestepstwo - co dalej?"

  • 5. Data: 2005-06-18 08:28:30
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 17 Jun 2005 17:36:39 +0200,
> [...]
    > czytnika :) ) a dowiesz sie na czym polega moj problem. Hint - watek:
    > "Zostalem posadzony o przestepstwo - co dalej?"

    Ok. Moim zdaniem sam pakiet TCP nie zawiera istotnych do identyfikacji
    informacji. Ba. Nawet tandem IP z TCP tez - adres fizyczny karty mozna
    przeciez dowolnie zmieniac. Co innego dane, ktore zawieraja - mozna
    by w nich wylapac fragment sesji POP, IMAP lub HTTP z charakterystycznym
    dla Ciebie adresem email (jesli sprawdzasz poczte; zakladajac ze nie
    uzywasz SSL).

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 10:24:37 user up 10646 days, 22:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Just remember, no matter where you go, there you are.