  • 11. Data: 2013-03-13 16:00:45
    Temat: Re: Klinikę prawa na Uniwersytecie Warszawskim potępiam
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-03-13 15:13, Stokrotka pisze:

    > I nie udzielił porady, miał udzielić po uzgodnieniu kolejnego terminu.
    > Uzgodnienie terminu miało być telefoniczne. Zadzwoniłam, a on mi wciska,
    > że jestem anonimowa.

    O widzisz. _Uzgodnienie terminu_, a nie udzielenie porady
    przez telefon.
    Nawet jeśli nie to miałaś na myśli, to biorąc pod uwagę,
    że ludzie bardzo rzadko składniej mówią niż piszę,
    pewnie i tak w ten sposób to zrozumieli.

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2013-03-13 16:22:38
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > że ludzie bardzo rzadko składniej mówią niż piszę,
    > pewnie i tak w ten sposób to zrozumieli.

    Napisałam właściwie. Nie udzielili mi porady, tym sposobem, że klinika prawa
    nie zgodziła się na ustalenia jakiegokolwiek terminu udzielenia porady.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

  • 13. Data: 2013-03-13 16:26:38
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jakbyś go uprzedziła, może by powiedział, że to nie przejdzie.
    Upszedziłam.

    > Widzisz, jest jedna Stokrotka, która chce, aby niedoprawnik
    > rozmawiał o jej danych i dokumentach z osobą dzwoniącą
    > z losowej butki telefonicznej (gdzieś jeszcze się uchowały?),
    > a dziesiątki milionów zdecydowanie nie chcą takiej sytuacji.

    Nie o sprawie, a o terminie. O sprawie śladowo: podałam swoje imię i
    nazwisko (należą do sprawy), oraz numer tej sprawy w klinice prawa (też
    należy do sprawy), myślę, że większość (te dziesiątki lub miliony)
    zgodziłaby się na rozmowę telefoniczną na te 2 tematy związane ze sprawą.

  • 14. Data: 2013-03-13 16:28:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 16:26:38 +0100 osobnik zwany Stokrotka
    napisał:

> [...]
    > należy do sprawy), myślę, że większość (te dziesiątki lub miliony)
    > zgodziłaby się na rozmowę telefoniczną na te 2 tematy związane ze

    żartujesz? to są dane, które może mieć ktokolwiek. A potem będziesz
    jęczeć, że całe miasto zna szczegóły bo ktoś gadał z osoba nieuprawnioną
    o szczegółach sprawy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2013-03-13 16:35:33
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > żartujesz? to są dane, które może mieć ktokolwiek. A potem będziesz
    > jęczeć, że całe miasto zna szczegóły bo ktoś gadał z osoba nieuprawnioną
    > o szczegółach sprawy.

    Ktokolwiek może mieć moje imię i nazwisko. Numer sprawy już jest trudniejszy
    do zdobycia, a o niczym innym związanym ze sprawą nie było mowy inie miało
    być mowy.
    Miał być ustalony termin odpowiedzi.

    Facet może powiedzieć:
    "Boję się, że i mnie policja pobije, więc nie odpowiem."
    albo "To za trudne dla mnie jestem dopiero na pierwszym roku."
    ale wciskanie, że jestem anonimowa to po prostu szkolenie się w bezczelności
    pawniczej.
    A całokształ jest taki, że studenci uczą się oglądając akta na koszt
    najbiedniejszej grupy ludzi (dojazd kosztował 48zł) .

  • 16. Data: 2013-03-13 16:37:23
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-03-13 16:26, Stokrotka pisze:

    > Upszedziłam.

    No właśnie. Nie wiem co to znaczy, ale ciesz się, że
    za molestowanie nie oberwałaś. Trzeba było uprzedzić.

> [...]
    > należy do sprawy), myślę, że większość (te dziesiątki lub miliony)
    > zgodziłaby się na rozmowę telefoniczną na te 2 tematy związane ze sprawą.

    Kurde, nie rozumiesz, że Twój _przeciwnik_ mógłby tak zadzwonić,
    podać Twoje nazwisko i numer sprawy, i dowiedzieć się, co prawnik
    myśli o dokumentach, które mu dostarczyłaś, a mogłaś nie chcieć
    ich dostarczać przeciwnikowi!

    To, co proponujesz jest nie do pomyślenia!

    pzdr
    bartekltg

  • 17. Data: 2013-03-13 16:42:24
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > myśli o dokumentach, które mu dostarczyłaś, a mogłaś nie chcieć
    > ich dostarczać przeciwnikowi!
    >
    > To, co proponujesz jest nie do pomyślenia!

    Nie może, może tylko dowiedzieć się terminu. Ja i tak jestem inwigilowana.
    Co więcej, jak sie dowie terminu, to ja będę potem wiedzieć , że byłam
    inwigilowana (powinien mi student powiedzieć, zę ktoś jeszcze się dowiadywał
    o termin.

    A jak bym podała telefon, to sytuacja jest jeszcze gorsza, może go odebrać
    osoba niepowołana i nawet się nie dowiem terminu. Najbezpieczniejszy i
    najtańszy jest mejl, ale student niepotrafi? wysyłać poczty.

  • 18. Data: 2013-03-13 16:55:37
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 16:42, Stokrotka pisze:

    > Ja i tak jestem inwigilowana.

    I to wyjaśnia nam wszystko.

    Dyskutujecie z czubem. zapewne podsłuchują ją za pośrednictwem
    telewizora, kuchenki mikrofalowej, pralki i karaluchów lub roztoczy
    wyposażonych w mikrofony. Dlatego czub dzwoni z budek telefonicznych.

    > Najbezpieczniejszy i najtańszy jest mejl

    Oto przykład idiotki

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2013-03-13 16:57:55
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > kuchenki mikrofalowej, pralki i karaluchów lub roztoczy wyposażonych w
    > mikrofony. Dlatego czub dzwoni z budek telefonicznych.

    Tak a wczoraj wiedziałam 3 zielone istoty z kosmosu, miały antenki i zawiasy
    im skszypiały.

  • 20. Data: 2013-03-13 17:07:40
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-03-13 16:57, Stokrotka pisze:

    > Tak a wczoraj wiedziałam 3 zielone istoty z kosmosu, miały antenki i
    > zawiasy im skszypiały.

    Zaznaczaj, kiedy żartujesz, bo sporo ludzi się nie połapie.

    pzdr
    bartekltg