    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: Klinikę prawa na Uniwersytecie Warszawskim potępiam
    Date: Wed, 13 Mar 2013 16:35:33 +0100

    > żartujesz? to są dane, które może mieć ktokolwiek. A potem będziesz
    > jęczeć, że całe miasto zna szczegóły bo ktoś gadał z osoba nieuprawnioną
    > o szczegółach sprawy.

    Ktokolwiek może mieć moje imię i nazwisko. Numer sprawy już jest trudniejszy
    do zdobycia, a o niczym innym związanym ze sprawą nie było mowy inie miało
    być mowy.
    Miał być ustalony termin odpowiedzi.

    Facet może powiedzieć:
    "Boję się, że i mnie policja pobije, więc nie odpowiem."
    albo "To za trudne dla mnie jestem dopiero na pierwszym roku."
    ale wciskanie, że jestem anonimowa to po prostu szkolenie się w bezczelności
    pawniczej.
    A całokształ jest taki, że studenci uczą się oglądając akta na koszt
    najbiedniejszej grupy ludzi (dojazd kosztował 48zł) .

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"