    From: "Waldek Przytuła" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy rozwód??
    Date: Wed, 27 Mar 2002 00:38:43 +0100

    Użytkownik grzechutek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Masz rację...może.
    > To nie zależy od płci...ale od człowieka.
    > Kobiety też potrafia być złymi matkami.
    > Tutaj nie chodziło o płeć - ale o związek emocjonalny..dwojga ludzi.
    > Ludzie którzy nas kochają potrafia strasznie ranić...
    > i to boli najbardziej...
    > Gdyby to był ktoś inny to nie bolało by nas to tak bardzo.
    >
    > Jak mi mąż mówił, że jestem do niczego, wszystko niszczę i nic nie umie
    > zrobić stałam przed nim i płakałam. On wtedy mi mówił: jak ryczysz masz
    taka
    > mordę, ze nie mogę ta Ciebie patrzeć. Nie bolało, że mówi takie
> [...]

    Nie chciałbym by to zabrzmiało źle, ale ani przede mną ani przed całą grupą
    nie musisz tłumaczyć swojego postępowania. Jesteś osobą dorosłą i robisz to
    co uznasz za stosowne. Najważniejsze mieć własne zdanie. Nawiasem mówiąc mam
    parę pytań do Ciebie. Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda pierwsza sprawa
    polubowna (ugodowa). O co się pyta sędzia?, czy Twoim zdaniem jest sędzia
    obektywny?, czego się można spodziewać stojąc przed sądem. Długo to trwa?.
    Niedługo mnie to czeka.
    Muszę Ci się przyznać dla rozluźnienia atmosfery że moja żona próbowała mnie
    załatwić rozwodem zaocznym. Nie podała adresu mojego zamieszkania uznając że
    go nie zna. Sprawa odbyła się w lutym o czym ja nie miałem pojęcia. Niedawno
    dotarło do mnie powiadomienie że sprawa została odroczona ze względu na fakt
    że powódka nie podała ostatniego adresu zamieszkania stron (trochę się
    pogubiła). Ale tak jej doradzał człowiek z którym żyje (prawnik).
    Nie przejmuj się i rób swoje. To ty wiesz co jest dla Ciebie najważniejsze.

    Pozdrawiam Walek.