  • Data: 2002-03-27 12:29:08
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grzechutek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3ca06b34@news.vogel.pl...
    (ciach)
    > W sądzie....
    > Pani ?- Pani chce więcej. Chyba pani zgłupiała. Każdy chciałby dostać na
    > dzieci aż 900 zł...
    > Niektórzy ludzie tyle nie zarabiają a Pani takie bzdury opowiada....
    > Prosze się zabrac do roboty i tyle...
    >
    > Stopa bezrobocia w Polce wynosi 18%...
    > W moim mieście dużo więcej... Kobieta zarabia 700 zł. Przedszkole kosztuje
    > prawie 300 zł. Drugie dziecko kolejne 300 zł... zostaje 100 zł. Jak się
    > postaram to mi starczy jeszcze na połowę czynszu....

    Tak wlasnie dzialaja sady w Polsce ....
    Mi tez sedzia powiedziala, ze bez problemu moge sobie znalezc prace - tylko
    nie chce.
    Rece mi opadly. Wlasciwie w sadach wszystkich zrownuja w dol - wszyscy sa
    biedni i powinni dostawac niskie alimenty .......
    Nie jestem w stanie tego zrozumiec ... .

    A najgorsze w tym wszystkim jest to, ze nie ma zadnej organizacji, ktora by
    pomagala, bronila praw dzieci i porzuconych matek ...
    Jestesmy zdane tylko na siebie :(

    Pozdrawiam
    Ewa