  • Data: 2002-03-26 10:42:52
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mam wyjścia...musze to jakos załatwić...
    Jeśli się poddam - to znaczy, że nie potrafię walczyć o siebie...i nie
    przekaże dzieciom tej siły...do walki....
    Moi rodzice nie nauczyli mnie cwaniactwa, krętactw, walki o siebie.
    Uczylu mnie szacunku dla innych, oddania bezgranicznego, miłości...
    To tylko w bajkach dobro zwycięza zło...
    W Polsce jest inaczej...
    Mąż zarabia 20.000 miesięcznie. Alimenty na dzieci 900 zł w sumie...

    W sądzie....
    Pani ?- Pani chce więcej. Chyba pani zgłupiała. Każdy chciałby dostać na
    dzieci aż 900 zł...
    Niektórzy ludzie tyle nie zarabiają a Pani takie bzdury opowiada....
    Prosze się zabrac do roboty i tyle...

    Stopa bezrobocia w Polce wynosi 18%...
    W moim mieście dużo więcej... Kobieta zarabia 700 zł. Przedszkole kosztuje
    prawie 300 zł. Drugie dziecko kolejne 300 zł... zostaje 100 zł. Jak się
    postaram to mi starczy jeszcze na połowę czynszu....

    Powodzenia...

    Ale nie ma co sie poddawać.
    Teraz - kiedy nie jesteśmy razem - wiem, że jestem dobrym człowiekiem,
    pracowitym i uczciwym... Mam duża wiedzę i doświadczenie. Kryzys w Polsce
    powoduje, że jest do kitu... Staram się robić coś z niczego... Może coś mi
    wyjdzie. Na razie moja strona jest na pierwszym miejscu na WP po wpisaniu
    słów "dzieci" w wyszukiwarce. To znaczy, że mnie ludzie docenili...tylko nie
    ma z tego pieniędzy...Ale one kiedys przyjdą...tak jak ta sprawiedliwość.
    Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy...
    Czekam na to...