  • Data: 2002-03-26 10:23:27
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Masz rację...może.
    To nie zależy od płci...ale od człowieka.
    Kobiety też potrafia być złymi matkami.
    Tutaj nie chodziło o płeć - ale o związek emocjonalny..dwojga ludzi.
    Ludzie którzy nas kochają potrafia strasznie ranić...
    i to boli najbardziej...
    Gdyby to był ktoś inny to nie bolało by nas to tak bardzo.

    Jak mi mąż mówił, że jestem do niczego, wszystko niszczę i nic nie umie
    zrobić stałam przed nim i płakałam. On wtedy mi mówił: jak ryczysz masz taka
    mordę, ze nie mogę ta Ciebie patrzeć. Nie bolało, że mówi takie słowa...ale
    bolało...że ON to mówi.
    Ktoś kogo bardzo kocham (wtedy)... chciałabym aby mnie
    przytulił...pomógł...aby był dla mnie dobry.... A on był bez litości......
    On się trząsł jak to mówił...

    Człowiek potrzebuje pomocy o tej własnie osoby, która Cię rani.... Ja miałam
    tylko jego i on o tym wiedział....Chciał mnie poniżyć...po to aby czuć się
    lepszym...Potrzebował włądzy nad kimś... Teraz nie może mna pomiatać...i
    jego ofiarami stali się jego pracownicy...
    Musiałbyś widzieć jak on to mówi: - Nikt mi nie podskoczy. Ty wiesz jak oni
    sie mnie słuchają...jak psy... Jestem szefem....to tylko biznes....
    To jest jakaś choroba...
    :(((