    From: "Waldek Przytuła" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy rozwód??
    Date: Tue, 26 Mar 2002 12:25:35 +0100

    Użytkownik mikrus <m...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7pggf$qkp$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Waldek Przytuła" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:a7pelr$9kk$1@news.tpi.pl...
    >
    > Czyżby??
    > Znaczy, już po sprawie???

    Uzyskała odpowiedzi na zadawane pytania. Jej cel na grupie dyskusyjnej
    został osiągnięty. Dla nas sprawa jest zamknięta. Dla niej jeszcze wiele lat
    będzie otwarta.

    w +/_ 90% spraw
    > rozwodowych dzieci traktowane są element przetargowy i zapewniający o swej
    > miłości do nich rodzice (a zwłaszcza matki) częstokroć manipulują "prawdą"
    > sposób tak wredny i szkodliwy dla nich, jakby powodowała nimi nie miłość
    do
    > własnych dzieci lecz nienawiść. Następne 90% spraw z tych 90% wymienionych
    > powyżej łączy to, że w momencie wniesienia pozwu rozwodowego, równolegle
    > czasowo kierowane jest przez matki doniesienie do prokuratury dotyczące
    > rzekomego znęcania się ojca (małżonka) nad dziećmi.
> [...]

    Nie jestem prawnikiem ale tutaj muszę przyznać rację (chciał nie chciał
    znalazłem się w takiej sytuacji). Ponieważ nie mamy szansy przyczytać
    wypowiedzi drugiej strony nie chciałbym się pokusić do oceny całej sytuacji.
    Zawsze może być jedną z pozostałych 10 %?. Tego nie wiemy. Obiektywizm na
    pierwszym miejscu. Przynajmniej staram się.

    Pozdrawiam Waldek.