  • 1. Data: 2004-07-02 11:36:26
    Temat: Kiedy mozna uzywac 'R w koleczku' ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Jest taki znaczek 'R w koleczku' mowiacy o .... wlasnie nie wiem. Chyba
    skrot od Rigths (prawa) czy cos w tym stylu. Mamy zastrzezony w znak
    towarowy 'X'. Czy mozemy zatem uzywac 'X' + 'R w koleczku' ? Czy tez ten
    znaczek uzywa sie w innych przypadkach ?

    Fantom

  • 2. Data: 2004-07-02 12:38:33
    Temat: Re: Kiedy mozna uzywac 'R w koleczku' ?
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Fantom
    > Dobrze kumasz. właśnie o to chodzi jak masz wykupiony (zastrzeżony) w
    urzędzie patentowym w Warszawie znak firmowy to wtedy możesz pisać R w
    kółeczku
    TH

  • 3. Data: 2004-07-02 12:42:37
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Dobrze kumasz. właśnie o to chodzi jak masz wykupiony (zastrzeżony) w
    > urzędzie patentowym w Warszawie znak firmowy to wtedy możesz pisać R w
    > kółeczku

    I nie wazne, ze to tylko n Polske mam zastrzezony ? Moge uzywac wszedzie ?

    Fantom
    ps. Bo podobno mozna na inne kraje, ale wtedy sie jakos za kazdy placi czy
    jakos tak. Choc niw iem jak np ma CocaCola itp - na caly swiat ?

  • 4. Data: 2004-07-02 12:46:08
    Od: "Marcin" <n...@n...pl>

> [...]
    > ps. Bo podobno mozna na inne kraje, ale wtedy sie jakos za kazdy placi czy
    > jakos tak. Choc niw iem jak np ma CocaCola itp - na caly swiat ?

    Dokladnie. Musisz zglosic wynalazek do opatentowania (znak towarowy, znak
    zdobniczy, wzror uzytkowy) w Urzedzie Patentowym w kraju w ktorym zyjesz,
    natomiast w innych krajach mozesz skladac rowniez zeby byl chroniony prawem
    patentowym. Sklada sie to w terminie nie dluzszym niz 12 miesiecy po
    zgloszeniu we wlasnym kraju
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2004-07-02 13:35:26
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    A ilekosztuje opatentowanie znaku, napisu, nazwy czegos?

    P.

  • 6. Data: 2004-07-02 14:16:48
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    > A ilekosztuje opatentowanie znaku, napisu, nazwy czegos?

    http://www.uprp.pl/Polski/Postepowanie+przed+UPRP/Op
    laty/oplaty_pl.htm

    pozdrawiam

    kot_bury

  • 7. Data: 2004-07-03 17:55:10
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Użytkownik "kot_bury" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.uprp.pl/Polski/Postepowanie+przed+UPRP/Op
    laty/oplaty_pl.htm

    a jezlei zaloze firme o nazwie XYZ, jakis zawistny palant w przypadku
    mojego sukcesu (zakladajac ze nie opatetnuje) opatentuje te nazwe to co
    wtedy?
    Czy Prawo Autorskie czy cos w tych klimatach tutaj cos daje czy nie?

    Bo to troche bez sensu..

    P.