  • 1. Data: 2004-07-02 09:59:52
    Temat: Kasowanie ankiet z danymi osobowymi a GIODO
    Od: "suppermilo" <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanie czy można skasować, usunąć itd papierowe ankiety, z danymi
    osobowymi, gdy są one już zeskanowane do systemu informatycznego.
    Chodzi mi o to, czy skan ankiety, z podpisem ankietowanego, jest takim samym
    dowodem jak ankieta papierowa i czy GIODO przy najbliższej kontroli (mam
    nadzieję że takowa nie nastąpi nigy) nie powie mi:
    no to proszę teraz mi pokazać ankietę papierową, z oświadczeniem woli
    Kowalskiego itd.

    Pozdrawiam

    Piotr Miler