  • 1. Data: 2004-07-02 11:53:40
    Temat: waznosc umowy
    Od: Marek Wilczewski <m...@o...pl>

    podpisalem umowe z klubem sportowym, czy jest ona wazna jesli np. niejestem
    zdolny do wykonywania takiego typu sportu ?
    podczas podpisywania umowy nie mialem wykonanych zadnych badan lekarskich a
    do tego chyba sa potrzebne (sporty walki)

  • 2. Data: 2004-07-02 13:00:59
    Temat: Re: waznosc umowy
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marek Wilczewski" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > podpisalem umowe z klubem sportowym, czy jest ona wazna jesli np.
    niejestem
    > zdolny do wykonywania takiego typu sportu ?

    SOP#1

    :-)

    Pozdr
    Traaq

  • 3. Data: 2004-07-03 22:36:35
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > podczas podpisywania umowy nie mialem wykonanych zadnych badan lekarskich
    > do tego chyba sa potrzebne (sporty walki)

    Umowa o swiadczenie niemozliwe jest niewazna. Wynika to z kodeksu cywilnego.
    Nie mam pod reka, wiec artykulem nie "blysne":

  • 4. Data: 2004-07-04 08:20:07
    Od: PMem<m...@f...pl>

> [...]
    >
    > Umowa o swiadczenie niemozliwe jest niewazna. Wynika to z
    kodeksu cywilnego.
    > Nie mam pod reka, wiec artykulem nie "blysne":

    W istocie tak jest. Z tym, że art. 387 kc dotyczy niemżności
    pierwotnej - tj. takiej która istniała już w chwili zaciągnięcia
    zobowiązania, była obiektywna itd. W tym wypadku 387 nie będzie
    miał zastosowania ponieważ występuje niemożność świadczenia
    następcza. Umowa jest więc ważna.
    Pozdrawiam
    PMem

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-07-04 08:20:11
    Od: PMem<m...@f...pl>

  • 6. Data: 2004-07-04 11:34:33
    Od: Marek Wilczewski <m...@o...pl>

    PMem wrote:

> [...]
    > zobowiązania, była obiektywna itd. W tym wypadku 387 nie będzie
    > miał zastosowania ponieważ występuje niemożność świadczenia
    a gdzie moge znalezc cos o obowiazku wykonywania badan do takich rzeczy jak
    sporty.
    jesli badania sa obowiazkowe a ja ich niemam wykonanych to tak jakbym byl
    niezdolny - dopiero wykonianie badan potwierdzi ze moge - czy zle
    rozumuje ?

  • 7. Data: 2004-07-05 06:31:30
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PMem" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zobowiązania, była obiektywna itd. W tym wypadku 387 nie będzie
    > miał zastosowania ponieważ występuje niemożność świadczenia

    Pytający stwierdził, że żadnych badań przed podpinaniem umowy ni było. Jak
    rozumiem po ich przeprowadzeniu okazało się, ze uprawiać danego sportu nie
    może. Tak więc moim zdaniem można moim założyć, że jest niemożność
    "pierwotna".

  • 8. Data: 2004-07-05 08:31:05
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ccasjr$aqu$1@news.onet.pl...
> [...]

    > rozumiem po ich przeprowadzeniu okazało się, ze uprawiać danego sportu nie
    > może. Tak więc moim zdaniem można moim założyć, że jest niemożność

    a ja z uporem wracam do SOP#1
    w tak specyficznej dyscyplinie jak sporty walki,
    kwestie zdrowia sportowca i "bezpieczeństwa prawnego" klubu
    są dość istotne. Myślę, że w umowie jest napisane coś-niecoś
    o sprawach zdrowotnych i pewnie o stosownych badaniach.
    Po za tym każdy klub ma swój regulamin i inne przepisy wewnętrzne,
    a, umowa może się do nich odwoływać.

    pozdr
    Traaq

  • 9. Data: 2004-07-06 06:03:21
    Od: Marek Wilczewski <m...@o...pl>

> [...]
    > o sprawach zdrowotnych i pewnie o stosownych badaniach.
    > Po za tym każdy klub ma swój regulamin i inne przepisy wewnętrzne,
    dorwalem sie do skanera, oczywiscie orginał jest wypisany bo taka to by
    napewno nie byla wazna ;)
    przod http://urloogle.com/hz (40k)
    tyl http://urloogle.com/hy (90k)

  • 10. Data: 2004-07-06 08:26:29
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Wilczewski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tyl http://urloogle.com/hy (90k)

    no i właśnie, tu z tyłu jest napisane,
    że przedkładasz zaswiadczenie lekarskie,
    płacisz opłatę 50 PLN i po wszystkim

    pozdr
    Traaq