  • Data: 2014-10-22 11:25:48
    Temat: Re: Kiedy kazirodcy p�odz� niepe�nosprawne dzieci...
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    Ale z tego co zdołałem się doczytać to nie chodzi o problem
    współżycia ojca z córką, bo tu nie ma problemu - więzienie,
    ale o dzieci urodzone w wyniku miłości brata i siostry:
    wsadzając obu do więzienia dziecko jest bez rodziców lub
    wychowuje się w więzieniu.

    I to jest tematem dyskusji na zachodzie
    co z tym zrobić.

    Społeczeństwo się potwornie zmienia.
    Młode mają coraz większe problemy we wzajemnych kontaktach
    stąd prawdopodobnie ta miłość do brata i siostry.

    Andrzej.